به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۲۷۵۰۶۸

استقبال از قسمت ویژه فرندز به اندازه یک فیلم

استقبال از قسمت ویژه فرندز به اندازه یک فیلم
گروه فرهنگی: قسمت ویژه سریال «فرندز» در شبکه HBO Max بااستقبال روبرو شده و تقریبا به اندازه فیلم ابرقهرمانی «زن شگفت انگیز» مخاطب داشته است. طبق گزارش‌های منتشر شده، از قسمت جدید سریال «فرندز» به اندازه یک فیلم ابرقهرمانی استقبال شده است.این قسمت ویژه که «تجدید دیدار» نام دارد، در اولین روز انتشار در ۲۷ می‌ توسط ۲۹ درصد از مشترکان آمریکایی این کمپانی تماشا شده است. در این بررسی‌ها که به وسیله تیویژن صورت گرفته، بیش از ۵۵ درصد از مخاطبان این برنامه زنان بوده اند و بیش از ۵۰ درصد آن‌ها نیز بین ۳۵ تا ۵۴ سال، سن داشته اند.

برای مقایسه، فیلم سینمایی «زن شگفت انگیر ۱۹۸۴»، در اولین روز انتشار در کریسمس سال ۲۰۲۰، ۳۲ درصد از مشترکان آمریکایی را به خود جلب کرده است. طبق گزارش‌های نیلسن هم، «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» با نمایش از تاریخ ۲۱ الی ۲۷ دسامبر، در حدود ۲.۳ میلیارد دقیقه تماشا شد و از این نظر رکورد شکنی کرد.

همچنین قسمت ویژه «فرندز» از فیلم سینمایی «مورتال کمبت» که در تاریخ ۲۳ آوریل از سوی شبکه HBO Max منتشر شده بود، مخاطبان بیشتری را جذب کرده است. تیویژن تخمین زده بود که با وجود اکران همزمان این فیلم در سینما‌های آمریکا، حدود ۱۶ درصد مشترکان آمریکایی این فیلم را در سرویس نمایش آنلاین تماشا کرده اند.

از طرف دیگر، سریال «واندا ویژن» که در دیزنی پلاس در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود، به جذب ۳۴ درصد از مخاطبان این سرویس در تاریخ ۱۵ ژانویه رسید. فصل چهارم سریال «داستان یک ندیمه» هم در شبکه هولو موفق به جذب ۸ درصدی مخاطبان شده است.«فرندز: تجدید دیدار» در روز یک سالگی شبکه HBO Max، که متعلق به کمپانی برادران وارنر است، منتشر شد. تولید این قسمت ویژه چندین بار به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. این قسمت در سایت راتن تومیتوز از منتقدان امتیاز ۶۸ درصد، و از مخاطبان امتیاز ۸۳ درصد را دریافت کرده است.
برچسب ها: سریال فرندز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها