به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۷۵۰۷۵

نجات ۱۹۵ مسافر کشتی آتش گرفته اندونزیایی

نجات ۱۹۵ مسافر کشتی آتش گرفته اندونزیایی
گروه حوادث: مقامات اندونزی اعلام کردند: تمامی مسافران و خدمه کشتی مسافربری که روز شنبه در آب های اندونزی آتش گرفت، نجات یافته اند.مقامات این کشور افزود: کشتی بزرگ مسافربری با  حدود ۲۰۰ نفر مسافر و خدمه که روز شنبه  ۲۹ مه ( ۸ خرداد) در حال رفتن به جزیره ای در شمال شرقی اندونزی بود، در دریا آتش گرفت. مسافران و خدمه برای نجات خود را به دریا انداختند. تا کنون تلفاتی در این حادثه گزارش نشده است. 
 
سخنگوی حمل و نقل دریایی اندونزی « ویسنو واردانا » اعلام کرد این کشتی در ساعت ۷ صبح به وقت محلی ۱۵ دقیقه پس از ترک بندر « ترنات » در استان « مالوکو شمالی »، آتش گرفت.وی در ادامه افزود: تمامی ۱۸۱ مسافر شامل ۲۲ کودک و ۱۴ خدمه توسط گروه های امداد نجات یافتند و به جزیره ای نزدیک منتقل شدند. 

به گفته وی، در ادامه نجات پناه گیرندگان از آتش سوزی در موتورخانه کشتی آغاز شد. تحقیقات درباره علت این حادثه در جریان است. حوادث دریایی در اندونزی، بزرگترین مجمع الجزایر با بیش از ۱۷ هزار جزیره رایج است. بسیاری از این حوادث به دلیل سهل انگاری در اجرای مقررات  رخ می دهد. 
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها