به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۷۵۰۸۹

حمایت امیر تتلو از ابراهیم رئیسی/عکس

حمایت امیر تتلو از ابراهیم رئیسی/عکس
گروه فرهنگی: امیر تتلو خواننده جنجالی که در ترکیه سکونت دارد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوباره از ابراهیم رئیسی حمایت کرده است. تتلو در کانال تلگرام خود نوشت: "با اینکه اصلا دوست ندارم راجع به انتخابات صحبت کنم اینبار امّا اگه آقای رئیسی رئیس جمهور بشه من با همه ی اتفاقاتی که ممکنه برام بیوفته میام ایران من از اول هم اوکی بودم با آقای رئیسی ! هنوزم اوکیم." چهار سال پیش در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در اتفاقی عجیب و بحث برانگیز ابراهیم رئیسی در امیر تتلو در فرودگاه مهرآباد با یکدیگر دیدار کردند که مانند بمبی خبری سرو صدا به پا کرد.

 دیدار چهار سال پیش تتلو و ابراهیم رئیسی از عجیب ترین اتفاقات سیاسی ایران بود. تتلو درباره آن دیدار امروز گفت: "دوره ی قبلی همه مارو مسخره کردن که هوادارای ما به سن قانونی نرسیدن امّا ایندفعده چند سال گذشته و رسیدن با اینکه خودم اصلا به سیاست اعتماد ندارم ولی باز اگه چهار سال پیش به حرف من گوش میکردین لااقل الان چهار سال جلوتر بودین و زودتر عملکرد آقای رییسی براتون روشن میشد."
برچسب ها: امیر تتلو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۴:۰۹
آقای رییسی هیچوقت رفتارهای تتلو را تایید نکرد و نمی کند . لکن دیدار آقای رییسی یک پیام داشت . افراد با هر گرایش دین و مسلکی در دولت رییسی حق و حقوق دارند و طرز تفکراتشان مانع از استیفای حقوقشان نمی شود . (373183)
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۲:۱۷
بله حق با شماست وقتی ایام انتخابات باشد و برای رسیدن به قدرت هرکاری را می شود انجام داد وهیچ ارادی ندارد حال اگر مومن به می کرده برود (373286)
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۲:۴۶
من نتیجه دیگه ای گرفتم. هدف وسیله را توجیه می کند. برای رسیدن به قدرت هر وسیله ای مجاز است. (373484)
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۷
انسان ها را با رفیقاشون می شناسن! (373189)
ناشناس
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۵:۱۹
حضرت علی علیه السلام به شخصی نابکار فرمود خوار است کسی که تو
یاور اوباشی حالا جناب تتلو بیشتر ازاین
رئیسی بنده خدارا بدنام نکن طرفدارایش
پیشکش
امیدوار بود آدمی به خیر کسان
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان (373221)
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۳:۵۱
اقایان ان موقع رییسی برای جمع کردن رای به تتلو پناه برد اشکال ندارد حدیث داریم موقع انتخابات برای رای برو خانه ی حرمله و حارث و سنان بن انس حالا تتلو اشکال نداره (373403)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها