به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۷۵۱۶۸

۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ماکو کشف شد

۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در ماکو کشف شد
گروه حواث: دادستان ماکو گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ماکو کشف و ضبط شد. به گزارش ایسنا، عرب باغی، در جمع خبرنگاران ماکو گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی قضایی، این میزان مواد مخدر کشف و باند قاچاق آن متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان مواد مخدربصورت ترانزیت به کشورهای اروپایی بارگیری شده بود، افزود: این محوله در یک دستگاه کامیون صادراتی بصورت ماهرانه جاسازی شده بود ، که سه نفر هم به عنوان متهم دستگیر و در اختیار دادستانی عمومی و انقلاب ماکو قرار دارند.

مت‌آمفتامین که در بازار سیاه با نام شیشه (به انگلیسی: crystal) شناخته شده، یک محرک قوی سیستم عصبی مرکزی با پتانسیل اعتیادآوری است که برای اهداف تفریحی به‌طور گسترده مورد سو مصرف قرار می‌گیرد. در مصارف ابتدایی و دوزهای کم، مت‌آمفتامین با تحریک گیرنده‌های مغز باعث افزایش انرژی و تمرکز، سرخوشی، کاهش اشتها و بی‌خوابی در فرد می‌شود اما در دوزهای بالا می‌تواند عوارض خطرناکی مانند تشنج، خونریزی مغزی و روان‌پریشی را ایجاد کند. همچنین مصرف طولانی‌مدت مت‌آمفتامین عواقب جسمی، روانی، و اجتماعی بسیاری را برای مصرف‌کنندگان در پی دارد.
برچسب ها: مواد مخدر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها