به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۷۵۳۷۸

سطح لیگ هندبال قطر سخت و سنگین است

سطح لیگ هندبال قطر سخت و سنگین است
گروه ورزشی: لژیونر هندبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حرفه‌ای خارجی در لیگ هندبال قطر، گفت: توان مالی تیم‌های قطر به آنها اجازه می‌دهد که بهترین ها را در اختیار داشته باشند.سعید برخورداری در خصوص حضورش در لیگ هندبال قطر، اظهار کرد: در تعطیلات ژانویه یعنی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با توجه به توافق تیم العربی و باشگاهم در اسپانیا، از لالیگا به تیم العربی پیوستم. باتوجه به اینکه تیم العربی یکی از تیم های خوب و قدرتمند هندبال قطر است و قهرمان دور قبل باشگاه‌های آسیا بود و همیشه در لیگ هندبال، قطر برای کسب عناوین مختلف می‌جنگد، هدفم بود تا با آمدن به این تیم، شانس خود را در یک تیم بزرگ امتحان کنم.
 
وی با بیان اینکه سطح لیگ قطر از آنچه تصور می‌کردم بسیار بالاتر و سخت‌تر است، تاکید کرد: هندبال قطر رشد خوبی داشته است، وضعیت تیم ملی هندبال قطر را همه می‌دانند، بنابراین لیگ آنها پیشرفت خوبی داشته است و با توجه به بازیکنان حرفه‌ای باکیفیتی که از کشورهای صاحب سبک هندبال به ویژه اروپا، راهی لیگ هندبال قطر می‌شوند، سطح تیم‌ها به هم نزدیک و سخت و فشرده است.

دروازه بان ملی پوش سابق تیم سپاهان ادامه داد: توان مالی خوبی که تیم‌های قطری دارند، این فرصت را به آنها می‌دهد که به راحتی توان خرید بهترین بازیکنان را داشته باشند و بازیکنان مطرحی به لیگ قطر می‌آیند و بازی می‌کنند.برخورداری گفت: در هندبال قطر سه جام لیگ ستارگان قطر، قطر کاپ و امیر کاپ را پیش رو داریم که در پایان این فصل رقابت‌های هندبال، قهرمان دو جام قهرمانی در امیر کاپ و قطر کاپ و نایب قهرمان لیگ ستارگان شدیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جریان لیگ ستارگان چند نفر از بازیکنان تیم درگیر کرونا شدند و از سوی دیگر مصدومیت برخی بازیکنان به تیم ضربه زد و نتوانستیم در لیگ ستارگان قهرمان شویم، اظهار کرد: وضعیت به گونه‌ای بود که در چند بازی آخر بدون بازیکنان اصلی بازی کردیم و تصور می‌کنم این مسئله، قهرمانی را از ما گرفت، اما بعد از آن دو جام قهرمانی دیگر را گرفتیم، به خصوص امیرکاپ که جام بسیار باارزشی در قطر است، همچنین جایزه بزرگی از سوی فدراسیون هندبال قطر برای این جام در نظر گرفته شده است که توانستیم آن را به خود اختصاص دهیم.

دروازه‌بان اصفهانی تیم هندبال العربی قطر در خصوص وضعیت خود در تیم العربی، گفت: در این مدت عملکرد خوبی در تیم داشتم، هرچند کمی زمان نیاز داشتم تا بتوانم در ترکیب تیم، جایگاهم را ثابت کنم و با توجه به حضور دانیل شاریچ که از بهترین دروازه بان های هندبال جهان است که سابقه ایستادن درون دروازه تیم بارسلونا را دارد کار سخت و بزرگی بود، اما نهایتا توانستم خودم را ثابت کنم.

برخورداری درباره بازی فینال مقابل الریان، اظهار کرد: خوشبختانه همه از عملکردم راضی بودند. در فینال، بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول با اختلاف پنج گل به رختکن رفتیم؛ در نیمه دوم الریان توانست از ما امتیاز بگیرد، اما در مجموع توانستیم فینال را با پیروزی ۲۷ بر ۳۰ پشت سر گذاریم و قهرمان جام حذفی یا امیرکاپ هندبال قطر شویم و باید سریع آماده حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شویم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در بازی مرحله نیمه نهایی و فینال، گفت: با توجه به سرعت خوبی که واکسیناسیون در کشور قطر دارد بیشتر افراد دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، در قطر نرم‌افزاری بر روی موبایل‌ها نصب شده که برای ورود به هر مکانی در کشور نشان می‌دهد که شما کرونا دارید یا خیر و یا واکسینه شده‌اید یا خیر؟ بنابراین با وجود چنین سیستم پیشرفته‌ای تماشاگران توانستند در نیمه نهایی و فینال حضور داشته باشند و به شخصه این شرایط برایم دلچسب بود، چراکه دلتنگ این جو شده بودم و خوشحالم در مقابل تماشاگران‌مان این پیروزی را کسب کردیم.

 دروازه‌بان اصفهانی تیم هندبال العربی قطر تاکیدکرد: هدف بعدی ما با حضور در جام باشگاه‌های آسیا، دفاع از عنوان قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.برخورداری با بیان اینکه قراردادش با تیم العربی قطر سه سال و نیم است، گفت: با گذشت یک نیم فصل، سه سال دیگر از قراردادم با العربی باقی مانده و تمرکزم بر روی تیم است. اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم باید با باشگاه مشورت کنم، چراکه بحث رضایت‌نامه وجود دارد، اما اگر پیشنهاد خوبی باشد و باعث پیشرفتم شود، قطعا روی آن فکر خواهم کرد.
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها