به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۷۵۴۳۲

کنعانی: عادت داریم برای صعود زجر بکشیم

کنعانی: عادت داریم برای صعود زجر بکشیم
گروه ورزشی: یکی از گزینه‌های مورد علاقه دراگان اسکوچیچ برای حضور در خط دفاعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس است که پس از گذراندن روزهای موفق در عرصه باشگاهی، حالا آماده کمک به تیم ملی است؛ او در گفتگو با برنامه «فوتبال برتر» در شروع صحبت‌های خود گفت: از همه مردم می‌خواهم که دعای‌مان کنند چون بازی‌های خیلی سختی را در پیش داریم و ما هم همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که دل مردم عزیز را شاد کنیم.

کنعانی‌زادگان درباره شرایط تیم ملی گفت: دیر جمع شدن تیم ما به خاطر برگزاری دیدارهای لیگ بود، بیشتر لیگ‌ها تمام شدند اما فقط لیگ ما است که طول کشیده و برای همین برنامه بازی‌ها عوض شد و ما هم کمی دیر به اردو اضافه شدیم. عراق و بحرین زودتر از ما اردوی خودشان را برگزار کردند و حتی بازی دوستانه هم کردند اما تا وقتی بچه‌ها جمع شدند و واکسن زدیم -وقتی واکسن می‌زنید، باید یکی دو روز استراحت کنید، چون مثلا من خودم یک روز تب و لرز گرفتم البته که دو هفته پیش زدم چون در ایران بودم- اما خداراشکر الان همه بازیکنان تیم هستند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

مدافع تیم ملی درباره امید خودش به پیروزی در دیدارهای پیش‌رو گفت: بحث این‌که جام جهانی است دیگر و مردم ایران دل‌شان به حضور در این تورنمنت خوش است و هر چهار سال یکبار جام جهانی است و دوست دارند در مقابل بازیکنان بزرگ و تیم‌های بزرگ بازی کنیم و قدرت ایران را نشان بدهیم، مثل سال‌های قبل جلوی تیم‌های اسپانیا و پرتغال و توانستیم در آن مسابقات فوتبال ایران به تمام جهان نشان بدهیم.

حسین کنعانی‌زادگان درباره وضعیت سخت صعود تیم ملی افزود: شما می‌دانید که همیشه تیم ملی ایران باید یک زجری بکشیم تا به خودمان بیاییم، اما بازهم دارم می‌گویم به همه مردمان ایران که فقط برایمان دعا کنید، ما با تمام توان‌مان به بازی‌ها خواهیم رفت تا بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

او در پاسخ به کیفیت رقبای ایران گفت: بازی اول‌مان با هنگ‌کنگ است، ما با این تیم در کشور خودش بازی کردیم و تیم خوبی بودند؛ بیشتری‌شان می‌آیند که با پنج یا شش دفاع بازی کنند و اصلا به طرز وحشتناکی دفاع تیمی انجام می‌دهند، این مسئله کار را خیلی سخت می‌کند و به طور مثال باید گفت که همین تیم هنگ‌کنگ توانسته یک مساوی از بحرین بگیرد. درباره بحرین و عراق باید گفت که فیزیکی بازی می‌کنند و بیشتر روی اعصاب می‌آیند و اتفاقاتی که برای ما در آن‌جا رخ داد، نمی‌شود گفت که چه چیزهای بعدی به ما گفتند و از لحظه پخش سرود ملی تا پایان بازی به ما فحاشی شد.

کنعانی‌زادگان ادامه داد: اما با این‌حال همه این اتفاقات گذشت و تمام شد و ما به عقب نگاه نمی‌کنیم و به جلو نگاه‌مان است و می‌دانیم که آینده از آن ماست و خیال‌تان راحت باشد؛ قول نمی‌دهم اگر تیم ملی چهار بازی را ببرد، موهایم را کچل کنم چون موهایم دیگر در نمی‌آید (باخنده). بحرینی‌ها مطمئنا هر کاری می‌کنند (با اشاره به خاطرات گذشته) اما فکر می‌کنم در بحرین آشپز ایرانی باشد تا بتوانیم خوراک خوبی را داشته باشیم و به خوبی آماده شویم.
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها