به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۷۵۴۳۸

اگر می‌خواهیدبمیرید این رژیم غذایی رادنبال کنید

اگر می‌خواهیدبمیرید این رژیم غذایی رادنبال کنید
گروه علمی: برای داشتن زندگی سالم و عمر طولانی معیارهای مختلفی دخیل است که یکی از آنها رژیم غذایی است. رژیم غذایی خوب می‌تواند عمر را طولانی و رژیم غذایی بد عمر را کوتاه می‌کند. پس بهتر است برای طولانی شدن عمرتان از رژیم غذایی که دراین مطلب به شما معرفی می‌کنیم دوری کنید زیرا این رژیم غذایی باعث مرگ‌تان می‌شود!

نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که رژیم‌های غذایی کم‌کربوهیدرات احتمال مرگ را در سنین جوانی افزایش می‌دهد. به گفته کارشناسان رژیم‌های غذایی گیاهی می‌توانند گزینه‌های بهتری باشند.بسیاری از افراد برای کاهش وزن و بهبود سلامت سوخت و ساز به رژیم‌های غذایی کم‌کربوهیدرات، رژیم‌های غذایی پرچرب رو می‌آورند. اما نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد دنبال کردن این رژیم‌های غذایی برای سال‌ها یا چند دهه، ممکن است خطر مرگ زودهنگام را افزایش دهد.

محققان همچنین با بررسی الگوی غذایی بیش از ۱۵ هزار فرد میانسال در آمریکا که برای مدت زمان ۲۵ سال تحت کنترل بودند، دریافتند: افرادی که در مدت زمان انجام این مطالعه از رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات استفاده می‌کردند بیشتر احتمال دارد در میانه دوران زندگی دچار مرگ شوند.همچنین رژیم‌های غذایی حاوی میزان کربوهیدرات بالا خطر مرگ و میر را افزایش می‌دهند هرچند، خطر آن‌ها کمتر است.

افراد برای کاهش وزن، رژیم‌های غذایی کم‌کربوهیدرات را گزینه مناسبی می‌دانند. نتایج برخی مطالعات نشان می‌دهد این نوع از رژیم غذایی در مقایسه با رژیم غذایی با میزان چربی پایین سریع‌تر موجب کاهش وزن می‌شود. هرچند، در برخی مطالعات تفاوتی بین این دو نوع رژیم غذایی مشاهده نشده است.
برچسب ها: رژيم غذايي
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها