به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۷۵۵۲۰

برای بازگشت به مبارزه لحظه‌شماری می‌کنم

برای بازگشت به مبارزه لحظه‌شماری می‌کنم
گروه ورزشی: عضو پیشین تیم ملی تکواندو گفت: برای کسی که با تکواندو زندگی کرده و از آن لذت می برد، بازگشت به میدان مبارزه یک لحظه رویایی است که من برای آن لحظه شماری می کنم.علیرضا درویش پور با بیان مطلب فوق گفت: زمانی که در مسیر صحیحی قرار گرفته و در حال رسیدن به اهدافم در تکواندو بودم، برخی مسائل مانع از ادامه این روند شد. امیدوارم برای کسی اتفاق نیفتد که وقتی در اوج باشی به هر دلیلی ادامه دادن میسر نباشد. من مانند محصلی بودم که امتحانات را با موفقیت به امید تابستانی پرشور پشت سر گذاشت ولی اجازه خروج از خانه را پیدا نکرد.
 
وی افزود: از زمانی که نتوانستم در میدان مبارزه حاضر شوم، گویی چیزی در زندگی کم داشتم و جزیی از وجودم را از دست داده بودم. همیشه منتظر لحظه بازگشت به میدان بودم. با تکواندو رشد کرده، پا گرفته ام، عشق و همه زندگی ام تکواندوست، من از تکواندو لذت میبرم و وقتی از ورزش خود لذت میبری، دوری هم سخت است.

قهرمان سابق آسیا ادامه داد: به دنبال اثبات کردن خودم نیستم، چه چیزی درست بوده یا غلط، بیشتر می‌خواهم از ورزش مورد علاقه خود لذت ببرم. وقتی وسط «شیء هاپ چانگ» مبارزه می‌کنم، خود واقعی ام هستم و این برای من راضی کننده است.

درویش پور با بیان اینکه در این مدت خودم را با مربیگری مشغول کردم اظهار داشت: در ۱۷ سالگی عضو تیم ملی نوجوانان شدم، در تیم امید عضویت داشته و مقطعی هم عضو تیم ملی بزرگسالان شده و مدال طلای قهرمانی آسیا را کسب کردم. مدال‌های متعددی در تورنمنت‌های مختلف کسب کردم. ولی این روند ادامه پیدا نکرد و حالا دوباره می‌خواهم شانس خود را امتحان کنم.

وی در مورد هدف از بازگشت به میدان مسابقه گفت: عبور از رقابتهای انتخابی و رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی هدف اصلی من است. به خوبی میدانم که کار ساده ای نیست. در وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندوکاران بسیار خوبی در ایران داریم و یکی از سخت‌ترین اوزان جهانی است. ولی من آنچنان تلاش می‌کنم که اگر در آینده نگاهی به گذشته داشتم، پیشمان نباشم. امیدوارم در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ به مدال رسیده و بعد از آن برای طلای بازی‌های آسیایی تلاش کنم.

ملی پوش سابق تیم ملی در پایان گفت: حرف‌های ناگفته زیاد دارم، نمی‌خواهم وارد فضایی شوم که جو ملتهب شود. از رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند تا دوباره به میدان مبارزه برگشته و خودم را احیا کنم. امیدوارم در مدت باقی مانده تا المپیک همه خانواده تکواندو با هم متحد شده و با حمایت از تیم ملی بتوانیم توسط نمایندگان تکواندو در توکیو نتیجه‌ای درخور شایسته ای کسب کنیم.
برچسب ها: تکواندو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها