به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۷۵۵۵۹

مهدی طارمی آماده‌ترین بازیکن آسیا شد

مهدی طارمی آماده‌ترین بازیکن آسیا شد
گروه ورزشی: مهاجم تیم ملی کشورمان از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به عنوان آماده‌ترین بازیکن این قاره معرفی شد.مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتوی پرتغال از سوی کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به عنوان آماده‌ترین بازیکن قاره کهن انتخاب شد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از روز پنجشنبه هفته گذشته و در آستانه از سرگیری مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا با انتشار گزارشی ضمن معرفی ۸ بازیکن موفق قاره کهن از کاربران خود خواسته بود "آماده‌ترین بازیکن " حال حاضر آسیا را انتخاب کنند که نام مهدی طارمی نیز در این فهرست ۸ نفره قرار داشت.

مهلت این نظرسنجی امروز (سه شنبه) به پایان رسید و طارمی با کسب بیش از ۷۵ درصد آراء عنوان آماده‌ترین بازیکن تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد."الدور شموردوف" از ازبکستان با ۱۳.۹۸ درصد و سالم الدوساری از عربستان با ۶.۰۲ درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
سایت‌ AFC درباره مهدی طارمی نوشت: مهدی طارمی پس از ترک الغرافه قطر در سال ۲۰۱۹، در اروپا درخشید. فرم خوب او در ریو آوه در اولین فصل حضورش در این تیم، باعث شد به تیم بزرگ پورتو ملحق شود. مهاجم سابق پرسپولیس خیلی سریع و بدون مشکل خاصی در این تیم جا افتاد و رقابت‌های لیگ را با کسب عنوان بهترین گلزن پورتو و سومین گلزن برتر لیگ پرتغال به پایان رساند.

طارمی در ۱۰ بازی گذشته خود ۸ بار گلزنی کرده است، از جمله گل قیچی برگردان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی که در نهایت برای صعود تیمش کافی نبود. با این وجود گلزنی‌های او در لیگ پرتغال باعث شد حضور پورتو در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تضمین شود.طارمی و سردار آزمون نیمی از خط حمله خطرناک تیم ملی فوتبال ایران را تشکیل می‌دهند.۵ رقیب دیگر طارمی در این نظر سنجی "جونیا‌ ای تو" از ژاپن، عمرالسومه از سوریه، جیمی مک لارن از استرالیا، علی مبخوت از امارات و "لی کی جی" از کره جنوبی بودند.

 
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها