به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۲۷۵۶۲۶
همتی: اشکالی ندارد، من خودم مستقیم با مردم صحبت می‌کنم

سیما، فیلم انتخاباتی «همتی» را پخش نکرد!

گفتند حذف کنید، گفتم:من مخالف سانسورم!
سیما، فیلم انتخاباتی «همتی» را پخش نکرد!
گروه سیاسی: طبق جدول قرعه‌کشی شده برنامه‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر کاندیدا می‌تواند ۲ مستند از خود با مدت زمان ۳۰ دقیقه برای پخش آماده کند. در حالیکه امشب (سه‌شنبه) قرار بود فیلم عبدالناصر همتی پخش شود مجری شبکه اول سیما اعلام کرد چون ستاد آقای همتی این فیلم را به ما نداد، پخش نمی‌شود!

در همین رابطه، همتی در دیدار با فعالان سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای گفت: صداوسیما فیلم مستند انتخاباتی من را پخش نکرد؛ اشکالی ندارد، من خودم مستقیم با مردم صحبت می‌کنم و در شبکه‌های اجتماعی آن را منتشر خواهیم کرد. همتی همچنین گفت: برخی گفته‌اند «چرا همتی در مورد پیامک حجاب دختران اعتراض کرده و ممکن است صلاحیتش را رد کنیم، خب بکنید، فکر می‌کنید من در دفاع از حقوق مردم عقب نمی‌نشینم که شما مرا تایید کنید؟» وی افزود: حداقل 5 وزیر و معاون زن در کابینه خواهم داشت. البته اینکه چه تعداد وزیر و چه تعداد معاون بعدا مشخص خواهد شد.
همتی  همچنین در توییتی نوشت: صداوسیما مستند انتخاباتی بنده را پخش نکرد؛ در این مستند گفته بودم: اگر عده‌ای بنده را بانی وضع موجود می‌دانند، آنها خود وضع موجودند. ضرورت تصویب FATF و ضررهای ناشی از عدم اجرای آن؛ برخی از دختران ایرانی بی‌واسطه حرف‌هایشان را زده بودند؛ گفتند حذف کنید، گفتم:من مخالف سانسورم!

بر اساس جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، سهم هر کاندیدا دو مستند ۳۰ دقیقه‌ای است که پخش آن‌ها از شامگاه دوشنبه (۱۰ خرداد ماه) ساعت ۲۰ در شبکه اول سیما آغاز شد.
بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، شماره ۱۱ تا ۱۷ هر کدام به یک نامزد تعلق گرفت تا به ترتیب اعداد، پخش برنامه‌های تبلیغاتی انجام شود. به ترتیب شماره‌های ۱۱ تا ۱۷ به میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی تعلق گرفته است. در مجموع برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها، از هر نامزد دو مستند پخش می‌شود و روز دوشنبه، آغاز پخش این مستندها در تلویزیون بود. بر اساس جدول اعلام شده، اولین مستندی که به پخش رسید، مربوط به کاندیدای شماره ۱۱، یعنی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی بود. پس از پخش مستند کاندیدای شماره ۱۱، از روز سه شنبه (۱۱ خرداد ماه) تا یکشنبه (۱۶ خرداد ماه)، به ترتیب فیلم های اول تبلیغاتی کاندیداهای شماره ۱۲ تا ۱۷ پخش می شود.
 
برچسب ها: عبدالناصر همتی

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۲۰:۲۴
تقربیا کشورهای دیگه به اهدافشون رسیدن ، برای نابودی این مملکت ، دیگه ولش میکنن به امان خدا ، دیگه کار ایران تمامه فوت ، فاتحه (373280)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۲۱:۲۷
از این مظلوم نمایی ها باید انجام دهید تا طرفدارانتان را به صندوق رای ترغیب کنید اتفاقا خوب است و باعث مشارکت بالا میشود
وعده ی پول دادن هم از نظر ایشان خوب است زیرا باعث میشود قشر ضعیف هم پای صندوق رای بیایند
در هر حال هر کاری میتوانید انجام دهید تا مردم شرکت کنند (373281)
تهرامی
United States
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۲۲:۴۷
درود بر شرف همتی (373282)
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۲۳:۴۴
حالا شما فکر کنید مردم رای بدهند و این بنده خدا رئیس جمهور بشد فکر میکنید چند روز دوام میارد؟ هنوز هیچی نشده (373285)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها