به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۷۵۷۶۴
مهرعلیزاده: یارانه پنج‌ دهک پایین را ۵ برابر می‌کنم

رنگ انتخاباتی مهرعلیزاده «سیاه» شد؛ به یاد درگذشتگان کرونا

رنگ انتخاباتی مهرعلیزاده «سیاه» شد؛ به یاد درگذشتگان کرونا
گروه سیاسی: ستاد محسن مهرعلیزاده اعلام کرد که رنگ ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات رییس‌جمهوری «سیاه» خواهد بود. دلایل انتخاب این رنگ به دلیل همدلی با خانواده‌های درگذشتگان ویروس کرونا اعلام شده است.

اظهارات مهرعلیزاده؛ در کلاب هاوس
محسن مهرعلیزاده دیشب در گفت‌وگویی در کلاب هاوس درباره اولویت‌هایش درصورت پیروزی در انتخابات گفت: دو اقدام در دستور کار روزهای اول ریاست جمهوری من قرار داد و در روز اول چند فرمان صادر خواهم کرد که بررسی حداکثر ۲ ماهه درباره چگونگی عملیاتی کردن افزایش پنج برابری یارانه‌های نقدی برای پنج دهک پایین جامعه، یکی از آنهاست.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری از بررسی آمار و ارقام چگونگی عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها خبر داد و افزود: اینکه عرض می‌کنم بررسی، به این دلیل است که عدد و رقم‌ها را دیده‌ام و می‌دانم چقدر افزایش یارانه‌ها به بودجه فشار خواهد آورد. به نظر من حتی قبل از تصویب در مجلس، از ساختار بودجه هم فعلی می‌توان این کار را کرد و راهش را هم پیدا کرده ام و احتمالا از ماه سوم شروع به فعالیت دولت جدید می‌تواند عملیاتی شود. مهرعلیزاده، صدور یک بخشنامه مختصر به جای هزاران بخشنامه قبلی در خصوص تولید، صادرات و موارد مشابه را دیگر دستور کار روز اول ریاست جمهوری خود عنوان کرد و گفت: هدف این بخشنامه بسیار مختصر این است که موانع تولید را در سیستم بوروکراسی کشور از بین ببرد و فکر می‌کنم اثراتش در تسهیل امور اقتصادی کشور، ۲ ماه بعد از صدور ظاهر شود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه پنج دهک پایین جامعه پنج برابر می‌کنم، گفت: امکان عملیاتی کردن طرح افزایش یارانه‌ها از ماه سوم فعالیت دولت جدید امکان‌پذیر است.
چکیده اظهارات مهرعلیزاده
۱)دولت سوم خاتمی را تشکیل میدهم؛ نام دولتم “زندگی” است!
۲)حداقل سه نفر از وزرای من بانو خواهند بود؛ در صورت عدم تایید در مجلس، معاون اولم زن خواهد بود.
۳)افتخار میکنم که اصلاح‌طلب خطاب شوم؛ میخواهم مطالبات اصلاح‌طلبی را مطالبه کنم.
۴)میخواهم با تنش زدایی یاد و خاطره دولت خاتمی را در جهان که با نام گفتگو تمدن‌ها، اعتبار پاسپورت ها و دعوت از دولت به کشور های مختلف، را زنده کنم.
وزیر امور خارجه دولت من، دیپلمات موفق، دکتر محمد جواد ظریف خواهد بود.
۵)کمیته حقیقت یاب برای اتفاقات ناگوار آبان ۹۸ تشکیل میدهم؛ سیستم  قضایی و اجرایی دستم نیست و شهروند ساده هستم؛ تنها مردم میتوانند آن جبهه تمامیت خواه را کنار بزنند.
۶)از رد صلاحیت نمیترسم، از حذف تفکر اصلاح‌طلبی و نام خاتمی عزیز میترسیدم؛ حال باید وظیفه ام را انجام دهم.
۷)نوع ظهور و بروز من در ستادات متفاوت است؛ امکانات چند صد میلیاردی و امکانات دولتی و حکومتی را ندارم و صرفا به مردم متکی هستم.
امروز فارغ از رنگ و قبیله و جنسیت، همه نگران ایران هستیم.
۸)فقط یک سال افتخار خدمت به مردم اصفهان را داشتم، در موضوع اسید پاشی ها، در زمان دادستانی آقای رییسی این موضوع رخ داد و انشاالله پس از بازگشت ایشان به قوه قضاییه، این موضوع را پس از ۷ سال پیگیری کنند!
۹)اگر سال ۸۴ این ابزار های نظرسنجی بود و میدانستیم که چقد میتوانیم در رای کروبی عزیز تاثیر بگذاریم، یقینا نه من؛ بلکه همه کنار میرفتیم تا رای ایشان پرملات تر شود.
از مردم میخواهم از فرصت قانونی خود استفاده کنند به سمت حل مشکلات حرکت کنیم.
۱۰)مطیع نظر جبهه اصلاحات هستم و از تصمیمات شورای نگهبان ناراحت و به آن معترضم.
دولت سوم خاتمی یعنی مشی اصلاح و اصلاح‌طلبی و مشی سید محمد خاتمی؛ این یک کار فردی نیست و نشر و بَست یک تفکر است. 


 

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۱
دولت پاک دستان انقلابی در جامعه مدنی تصویر شده سید اصلاحات با گفتگوی تمدنها محقق می شود . تنها امید اصلاح طلبان دین مدار مهر علیزاده قهرمان از دیار آذربایجان (373308)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها