به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۲۷۵۷۸۱

رئال‌مادریدِ آنچلوتی؛ اعداد دروغ نمی‌گویند

رئال‌مادریدِ آنچلوتی؛ اعداد دروغ نمی‌گویند
گروه ورزشی: رئال مادرید تنها چند روز بعد از استعفای زین الدین زیدان، سرمربی موفق و فرانسوی، اعلام کرد که با کارلو آنچلوتی به توافق رسیده اند تا او بعد از شش سال دوباره هدایت این باشگاه را به مدت سه سال و تا سال 2024 به عهده بگیرد.آنچلوتی اکنون به باشگاهی باز می گردد که در سال های 2013 تا 2015 خانه او بوده است و آماری که او در نخستین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو بر جای گذاشته، به هواداران رئال دلیلی برای امیدواری به آینده می دهند.

در طول اولین حضورش، آنچلوتی رئال مادرید را با 22 برد پیاپی به رکورد پیروزی های متوالی خود رساند و در 74.7 درصد از بازی هایی که هدایت سپیدپوشان مادرید را بر عهده داشت، برنده شد.رئال مادرید پس از باخت مقابل اتلتیکو مادرید در تاریخ 13 سپتامبر 2014 و تا شکست مقابل والنسیا در 4 ژانویه 2015، به شکلی باورنکردنی در 22 بازی متوالی خود پیروز شد. این پیروزی های فوق العاده با برد 5-1 برابر بازل در چمپیونزلیگ از 16 سپتامبر آغاز شد و تا پیروزی در فینال جام جهانی باشگاه ها، جایی که رئالی ها در 20 دسامبر سن لورنزو را شکست دادند، ادامه یافت.

در این دوره رئال مادرید 10 برد در خانه و 12 بردخارج از خانه در چهار رقابت مختلف کسب کرد. شش پیروزی در چمپیونزلیگ ، 12 برد در لالیگا، دو پیروزی در جام جهانی باشگاه ها و دو برد در کوپا دل ری مجموع 22 برد شاگردان کارلتو را تشکیل دادند.به شکل تحسین برانگیزی رئال مادرید در این بازی ها و تا پیش از شکست برابر والنسیا، 80 گل زد و فقط 10 گل دریافت کرد.

کارلو آنچلوتی در دو فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید فاتح چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا، کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان شد. در سال 2014 کارلتو روی نیمکت رئال مادرید به رکورد 51 پیروزی دست یافت و یک رکورد جهانی را به ثبت رساند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: رئال مادرید
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها