به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۷۵۷۸۲

رکورد علی دایی تاثیری روی «رونالدو» ندارد

رکورد علی دایی تاثیری روی «رونالدو» ندارد
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال می‌گوید رکورد علی دایی تاثیری روی عملکرد «کریستیانو رونالدو» و تیم پرتغال ندارد. تیم ملی فوتبال پرتغال دو بازی تدارکاتی و سه بازی در لیگ اروپا در پیش دارد و این در حالی است که کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال تنها ۶ گل دیگر تا رسیدن به رکورد آقای گلی علی دایی در بازی‌های ملی فاصله دارد. علی دایی سال هاست که به تنهایی عنوان آقای گل ملی فوتبال جهان را در اختیار دارد و رونالدو با عبور از ۱۰۰ گل ملی، به تدریج به دایی نزدیک می‌شود.

در حال حاضر رونالدو ۱۰۳ گل به ثمر رسانده است و پیش بینی کارشناسان و رسانه‌های پرتغالی این است که به زودی جای علی دایی را در صدر جدول گلزنان ملی می‌گیرد.این موضوعی است که «فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال هم به آن واکنش نشان داده است. وی در گفتگویی که با خبرگزاری «lusa» داشته است، مدعی شد اختلاف ۶ گل رونالدو با علی دایی تاثیری بر کاپیتان پرتغال و تیم ملی این کشور نمی‌گذارد.

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: رونالدو بازی برای تیم را هیچ موقع متوقف نکرد. در یورو ۲۰۱۶ مشخص بود که او می‌خواهد گل‌های زیادی به ثمر برساند اما او هنوز بازیکن تیمی فوق العاده بود (در خدمت تیم بود).سانتوس با تاکید بر اینکه رونالدو ۲۰ یا ۳۰ بازی دیگر برای تیم ملی پرتغال انجام خواهد داد، از اصطلاح «سس گوجه فرنگی» استفاده کرد و گفت: رونالدو مثل کچاپ است و هر موقع شروع به گلزنی می‌کند، متوقف نمی‌شود.به گفته سانتوس، عملکرد رونالدو برای گل زدن و رسیدن به عنوان آقای گلی جهان، عملکرد کلی تیم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.
برچسب ها: علی دایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها