به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۷۵۸۱۵

رمزارزها پادزهر سیستم فاسد بانکی

رمزارزها پادزهر سیستم فاسد بانکی
گروه اقتصادی: خالق ارز دیجیتال کاردانو عقیده دارد که بانک‌های مرکزی به دلیل کندی و فساد باید از چرخه مبادلات اقتصادی خارج شوند. چالز هوسکینسون، خالق ارز دیجیتال کاردانو عقیده دارد که بانک‌های مرکزی به دلیل کندی و فساد اقتصادی باید از چرخه مبادلات اقتصادی خارج شوند. همچنین او ادعا کرد رمزارزها درمانی برای سیستم مبادلات مالی هستند.
 
پادزهری به نام رمزارزها
 هوسکینسون در ویدیویی نظرات خود را در مورد اکوسیستم مالی و نقش قابل توجه ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت. او در این ویدیو گفت بانک‌های مرکزی و نهادهای مالی دیگر کارآمدی گذشته را ندارند و این موسسات کند و فاسد هستند. به نظرم این موسسات به زودی از بین خواهند رفت.

 بنیانگذار کاردانو در رابطه با فاسد بودن سیستم مالی فعلی استدلال کرد: «دسترسی کشاورزان در یک کشور در حال توسعه به موسسه بانکی بسیار دشوار است و حتی اگر بتوانند از سیستم بانکی اعتبار دریافت کنند باز هم صرفه اقتصادی برای کشاورز ندارد. علاوه بر این افزادی که در خارج از کشور کار می‌کنند و می‌خواهند برای خانواده خود پول بفرستند باید هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند»هوسکینسون در ادامه گفت: «رمزارزها پادزهری برای سیستم مالی خراب هستند. دارایی‌های دیجیتال به زودی جهان را تغییر می‌دهند. هرگز اجازه ندهید که کسی بگوید صنعت رمزارزها خطرناک است. این صنعت پادزهری برای فساد و انحصارگری بانک‌ها به وجود آورده است.»خالق کاردانو در ادامه گفت: «امروز فقط رمزارزها می‌توانند از پس جمعیت بسیار بالای انسان‌ها برآیند»

دستاوردهای کاردانو
چارلز هوسکینسون، ادعا کرد پروژه‌ بلاکچین کاردانو از اتریوم بهتر است. او در رابطه با کاردانو گفت: کاردانو نه تنها قراردادها هوشمند را پردازش می‌کند بلکه این کار را با انطباق انجام می‌شود. علاوه بر این ماموریت پلتفرم اثبات سهام این است که هویت را به سیستم بلاکچین وارد کند که کاردانو این کار را درست انجام می‌دهد.کاردانو با همکاری وزارت آموزش و پرورش در اتیوپی برای کار بر روی یک سیستم شناسه ملی مبتی بر بلاکچین همکاری کرد. این شبکه برای ۳۵۰۰ مدرسه، ۵ میلیون دانش‌آموز و ۷۵۰ هزار معلم یک سیستم مبتی بر بلاکچین خواهد ساخت.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: رمز ارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها