کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلیل ناراحتی دروازه بان پرسپولیس مشخص شد

12 خرداد 1400 ساعت 17:58


گروه ورزشی: دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر از نحوه پرداخت مطالبات و رفتار مدیریت این باشگاه شاکی شده است. بوژیدار رادوشوویچ که پس از برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با استفاده از فرصت تعطیلی تمرینات تیمش برای دیدار با خانواده خود به کرواسی سفر کرد، تاکنون به ایران بازنگشته است.

هرچند کادرفنی پرسپولیس به این دروازه‌بان بیشتر از سایر نفرات مرخصی دادند اما احتمال دارد بازگشت رادو به کشورمان به دلیل برخی مسائل مالی و همچنین ناراحتی از رفتار مدیران پرسپولیس بیشتر به تاخیر بیفتد.
برخلاف سایر نفرات تیم پرسپولیس که حدود 60 درصد قرارداد این فصل خود را دریافت کر‌ده‌اند ظاهرا میزان دریافتی رادو  تا اینجای فصل به 50 درصد نرسیده و پاداش‌های کمتری هم نسبت به سایر نفرات گرفته است.

از طرفی رادو  بدون اینکه با یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی مشکلی داشته باشد، مدعی است مدیران باشگاه برخلاف توافق قبلی عمل کرده‌‌اند و همین مسائل سبب دلخوری‌اش شده است. در آخرین تماسی که مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه‌های رادوشوویچ داشته‌اند به وی گفته اند مطالبات وی آماده است و پس از بازگشت به ایران آن را دریافت می‌کند اما آنها از اینکه هر بار پرداخت پول این دروازه‌بان باید با حاشیه‌ و تعویق همراه شود ناراحت هستند.


کد مطلب: 275822

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/275822/دلیل-ناراحتی-دروازه-بان-پرسپولیس-مشخص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir