به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۲۷۵۸۳۴

تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی در پارک ملت تهران

تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی در پارک ملت تهران
گروه جامعه: رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی در حیات وحش پارک ملت تهران خبر داد.محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران، با اشاره به تولد دو رأس گوزن قرمز ایرانی یا مرال در حیات وحش بوستان ملت تهران، اظهار کرد: هفت رأس مرال یا گوزن ایرانی در حیات وحش پارک ملت قرار دارد که از  این هفت گوزن، هفت رأس آن ماده و دو رأس آن نر هستند.
 
کرمی افزود: دو گوساله از دو گوزن ماده به دنیا آمده اند که فعلا تحت مراقبت‌های نامحسوس هستند و جنسیتشان هم مشخص نیست، چون فعلا نمی‌توانیم به آن‌ها نزدیک شویم و اگر نزدیک شویم از سمت والدینشان طرد می‌شوند.او  تصریح کرد: حال گوزن‌های گوساله و مادرشان خوب است و هیچ نگرانی وجود ندارد، و تحت مراقبت‌های نامحسوس هستند.

کرمی درمورد محل نگهداری این گوزن های گوساله گفت: این گوساله‌ها در مرکز نگهداری حیات وحش پارک ملت نگهداری می‌شوند و برنامه‌ای برای انتقال آن‌ها به باغ وحش ارم نداریم، همینجا فضای باز و مناسبی برای نگهداری از این حیوانات وجود دارد.وی درباره آخرین وضعیت فیل تازه متولد شده باغ وحش ارم، عنوان کرد: وضعیت فیل تازه متولد شده مناسب است و مشکل خاصی ندارد. این توله فیل درمحیطی دور  از عموم نگهداری می‌شود تا در شرایط نرمال و با آرامش شیر بخورد تا شرایطش بهتر شود و بعد با مادرش در بازدید عموم قرار گیرد.
برچسب ها: حیات وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها