به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۷۵۸۶۸

اسرائیل پست دیده‌بانی سوریه را تخریب کرد

اسرائیل پست دیده‌بانی سوریه  را تخریب کرد
گروه بین الملل: ارتش اسرائیل اعلام کرد، به یک پست دیده‌بانی ارتش سوریه در منطقه آلفای بلندی‌های جولان حمله کرده و آن را تخریب کرده است. بنا بر اظهارات سخنگوی ارتش اسرائیل، این کشور "نقض حاکمتیش" را تحمل نخواهد کرد.
خط آلفا قسمتی از بلندی‌های جولان است که تحت نظارت سازمان ملل قرار دارد. بلندی‌های جولان بخشی از خاک سوریه است که در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ به اشغال اسرائيل درآمد.
سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که نیروهای این کشور به این پست دیده‌بانی حمله کرده و آن را تخریب کردند. او تصریح کرد که اسرائيل "هیچ تلاشی در راستای نقض حاکمیتش را تحمل نخواهد کرد".از آغاز جنگ داخلی سوریه در ده سال پیش تا کنون اسرائیل صدها حمله به خاک این کشور کرده است.در اوایل ماه مه رسانه‌های دولتی سوریه و یک دیده‌بان جنگ در این کشور گفتند که اسرائیل به استان قنیطره در جنوب سوریه و نزدیک مرز اسرائیل حمله هوایی کرده است.به گفته مقامات اسرائیلی ارتش این کشور تنها در سال گذشته میلادی ۵۰ موضع نظامی در سوریه را مورد حمله قرار داده است.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها