به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۷۵۹۹۶

تقدیرخردمین از والدینش درمراسم اکران فیلم

تقدیرخردمین از والدینش درمراسم اکران فیلم
گروه فیلم: مجید توکلی؛ فعال رسانه‌ای ویدئویی از تقدیر بابک خردمین از پدر مادرش در مراسم اکران یک فیلم  را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
....
 
برچسب ها: بابک خرمدین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۴:۴۹
روحش شاد باشه،نه در احترام گذاشتنش و نه در محبتش به " مامان" و " بابا" تظاهری ندیدم،هرچه هست خودشه بدون تکلف و ظاهرسازی و دروغ پردازی،فکر نمیکنم صاحب این صدای آرام و گرم،این رفتار موقر و محجوبانه،این چشمهای غریب و غمناک،قلبی بی عاطفه و سنگ داشته،حتی پوشش این جوان همه جا متین و نگاهش نجیبه،فقط میتونم بگم صد افسوس بر این جوان رعنا که حق حیات ازش گرفته شد، فقط اینکه الان پیش خدا جای او خوب باشه،روح او آرام و آسوده باشه،خیال آدم رو آسوده میکنه.چه نام زیبایی: بابک خرم دین... (373828)
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۲۰:۲۷
خدا خودش رحمت کنه این جوان رو،واقعا دردناکه،و این فیلم هم خیلی دیدنش تاسف اوره،آدم از فردای خودش خبر نداره،همه از این جوان تعریف کردن،انشالله توی آسمونا جاش خوب باشه،جز دعا برای شادی روحش کاری نباید کرد،من هرگز ایشون رو قضاوت نکردم و به شایعات درباره اش اهمیت ندادم فقط مرگ دلخراش یک جوان موفق ایرانی من رو خیلی متاثر کرد... (373832)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها