کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گل‌محمدی از سوی AFC جریمه نمی‌شود

14 خرداد 1400 ساعت 12:17


گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد توضیحات این باشگاه در مورد دلیل غیبت یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم در نشست‌های خبری لیگ قهرمانان آسیا مورد قبول واقع شده است.کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه پرسپولیس درخواست کرد توضیحات خود در مورد غیبت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در دو کنفرانس خبری پیش از دیدارهای این تیم در مسابقات ACL ۲۰۲۱ را ارائه کند.

در همین راستا، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه، طی نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا به تشریح شرایط و دفاع از سرمربی سرخپوشان با منطق و مستندات کامل پرداخت. مسئولان کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا نیز با ارسال نامه نهایی اعلام کردند این توضیحات را پذیرفته‌اند و جریمه‌ای برای گل‌محمدی در نظر نمی‌گیرند.
عدم حضور سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در محل کنفرانس‌های قبل و بعد از هر دیدار رسمی، مشمول جریمه ۱۰ هزار دلاری است و در مرحله مقدماتی رقابت‌ها، چند مربی به خاطر نرفتن به کنفرانس، جریمه شدند ولی پرسپولیس با دفاع منطقی، از این جریمه عبور کرد.پیش از این هم عنوان شده بود که کنفدراسیون آسیا دلایل باشگاه پرسپولیس را درباره غیبت‌های گل محمدی پذیرفته است.


کد مطلب: 276002

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276002/گل-محمدی-سوی-afc-جریمه-نمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir