به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۲۷۶۰۶۶

پرسپولیس خواستار تغییر تقویم فوتبال ایران

پرسپولیس خواستار تغییر تقویم فوتبال ایران
گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تقویم مسابقات به صورت ناعادلانه برنامه ریزی شده است.در این بیانیه باشگاه پرسپولیس اعتراض به برنامه جدید فوتبال ایران را «حق واقعی» قلمداد کرده و در ادامه نوشته که «باشگاه پرسپولیس طبق وظیفه ذاتی خود، حامی فوتبال کشورمان بوده و مثل همیشه، خود را همراه، همگام و پشتیبان تیم ملی می‌داند و بیشترین بازیکن و ستاره را در اوج آمادگی، تقدیم تیم‌ملی کرده» است.
در ادامه این بیانیه آمده که پرسپولیس با ۷ ملی پوش روز ۳۰ خرداد به مصاف تراکتور می‌رود «اما برنامه به گونه‌ای تنظیم شده که تیم‌های دیگر با وجود ملی‌پوشان کمتر، می‌توانند استراحت بیشتر و زمان بهتر برای ریکاوری» خواهند داشت.

باشگاه پرسپولیس همچنین به تفاوت زمان بازی‌های این تیم با سپاهان نیز اشاره کرده و نوشته: «آنها باید به اهالی فوتبال توضیح بدهند که چرا پرسپولیس غیر از سوپرجام، در باقی هفته‌ها نیز مجبوراست قبل از سپاهان بازی کند.»
بخش دیگر این بیانیه به برنامه بازی استقلال اختصاص دارد. جای که آمده: « با چه دلیلی بازی عقب‌افتاده استقلال که تنها یک ملی‌پوش داشت، در زمان برگزاری رقابت‌های عقب‌افتاده چند باشگاه دیگر انجام نشد؟ آیا قرار است شرایط ویژه‌ای برای برخی تیم‌ها را شاهد باشیم یا این برنامه‌ریزی فقط یک اشتباه محاسباتی و البته تکراری از سوی سازمان لیگ بود؟»

در پایان این بیانیه باشگاه پرسپولیس با طرح درخواست تغییر زمان مسابقات نوشته که سازمان لیگ باید این درخواست را قبول کند «تا ذهنیت افزایش فشار بر روی پرسپولیس در جهت سود بردن سایر رقبا را از بین ببرد.»
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها