به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۷۶۱۲۱

تیلورسوییفت کارگردان فیلمش را تغییر می‌دهد

تیلورسوییفت کارگردان فیلمش را تغییر می‌دهد
گروه فرهنگی: رفتارهای ناخوشایند دیوید اُ راسل سر صحنه فیلمبرداری فیلم های قبلی اش احتمالا موجب اخراج این کارگردان از پروژه پر ستاره جدیدش شود. طبق گزارش های رسیده، تیلور سوییفت خواننده مشهور آمریکایی تنها دو روز بعد از پیوستنش به فیلم جدید پر ستاره دیوید اُ راسل، خواهان تغییر کارگردان فیلم شده است.

در روز ۲ ژوئن خبر پیوستن تیلور سوییفت به فیلم بدون عنوان دیوید اُ راسل منتشر شد، با این حال طرفداران این خواننده مشهور چندان از این اتفاق خوشحال نشدند. طرفداران این خواننده به دلیل سابقه رفتار ناخوشایند دیوید اُ راسل سر صحنه فیلم هایش از سوییفت خواسته اند از پروژه راسل کناره گیری کند.

جرج کلونی یکی از بازیگران فیلم های قبلی راسل درباره تجربه همکاری با این کارگردان گفته بود، همکاری با دیوید اُ راسل بدترین تجربه زندگی اش بوده است، کلونی تاکید کرده بود که راسل هر روز سر صحنه فیلمبرداری سر یک نفر فریاد می زد و حتی با خود کلونی هم دعوا کرده بود.

یکی از کاربران اینترنت نیز ویدیویی از فیلم «قلب من هاکبی» را به اشتراک گذاشت که در آن دیوید اُ راسل سر لیلی توملین فریاد می زند، این کاربر هوادار سوییفت نوشت: آیا از تصمیم خودت مطمئن هستی؟ایمی آدامز دیگر ستاره هالیوود نیز در گفتگو با GQ اعتراف کرده بود که سر فیلمبرداری فیلم «شیاد آمریکایی» تقریبا هر روز گریه می کرد، آدامز در آن مصاحبه تاکید کرد که راسل نسبت به او رفتار خیلی سخت گیرانه ای داشت.

تیلور سوییفت خواننده برنده ۱۱ جایزه گرمی در این پروژه در کنار کریستین بیل، مارگو رابی، رامی ملک، زوئی سالدانیا و رابرت دنیرو بازی خواهد کرد.تیلور سوییفت پیش از این در فیلم موزیکال «گربه ها» تجربه حضور جلوی دوربین سینما را بدست آورده است.
برچسب ها: تیلور سوئیفت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها