به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۷۶۱۹۴

خوزستان دمای بالای ۴۹درجه را تجربه می‌کند

خوزستان دمای بالای ۴۹درجه را تجربه می‌کند
گروه جامعه: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای برخی مناطق خوزستان امروز شنبه و فردا به بالاتر از ۴۹ درجه خواهد رسید.محمد سبزه زاری شنبه افزود: همچنین طی امروز و فردا وزش باد در برخی ساعات متوسط و در شهرهای امیدیه، آغاجاری، بهبهان و هندیجان گاهی شدید خواهد بود.

وی گفت: از روز دوشنبه تا اواخر هفته وزش باد به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان متوسط تا شدید پیش بینی می شود و احتمال گرد و خاک محلی برای ساعاتی در این مناطق وجود دارد همچنین تا اواخر هفته در برخی ساعات شمال خلیج فارس به ویژه سواحل جنوب شرقی استان مواج خواهد بود.

سبزه زاری در ادامه افزود: طی شبانه روز گذشته امیدیه و کشاورزی اهواز با ۴۹ درجه سانتیگراد و ایذه با ۲۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط خوزستان گزارش شدند.مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: طی شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۴۸.۳ و حداقل به ۳۱.۷ درجه سانتی گراد رسید.روز چهارشنبه هفته گذشته به دلیل افزایش دمای بالای ۴۹ درجه ادارات و بانک های ۱۷ شهرستان خوزستان تعطیل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها