به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۷۶۲۱۷

فیلمبرداری «افرا» تا اواخر تیر به پایان می‌رسد

فیلمبرداری «افرا» تا اواخر تیر به پایان می‌رسد
گروه فرهنگی: محمدکامبیز دارابی یکی از تهیه‌کنندگان سریال تلویزیونی «افرا» درباره آخرین وضعیت این سریال خبر داد.۲۰ مردادماه ۱۳۹۹ اولین اخبار از شروع پیش‌تولید سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی منتشر شد.

محمدکامبیز دارابی یکی از تهیه کنندگان سریال «افرا» درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار صبا گفت: درحال حاضر بخش زیادی از کار مقابل دوربین رفته است و مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی در شمال کشور هستیم. پس از این سکانس‌ها فیلمبرداری را در تهران ادامه می‌دهیم.

او افزود: فکر می‌کنم اواسط و یا اواخر تیرماه فیلمبرداری کار به پایان برسد اما هنوز زمان دقیقی برای پخش آن درنظر گرفته نشده است چراکه برای پخش در مناسبت خاصی نیز برنامه‌ریزی نشده است.به گفته تهیه‌کننده سریال «افرا»، تا این لحظه بازیگر جدیدی به گروه بازیگران سریال اضافه نشده است.

دارابی در پایان درباره اینکه عوامل سریال «افرا» واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: صحبت‌هایی برای دریافت واکسن کرونا اتفاق افتاده است اما به دلیل اینکه فیلمبرداری کار در شهرستان است هنوز موفق به دریافت نشده‌ایم.مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی از بازیگران این سریال هستند.

طراحان قصه سریال پدرام پور امیری و حسین دوماری هستند و فرزاد فرزانه فیلمنامه را نوشته است.این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.سازندگان این سریال به جای خلاصه داستان این متن را ارایه داده‌اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است…»
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها