کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بنزما: ام‌باپه برای رئال ساخته شده است

16 خرداد 1400 ساعت 9:47


گروه ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه برای هم بازی شدن با ام‌باپه در رئال بی‌تابی می‌کند. او گفت که این بازیکن جوان برای بازی در رئال ساخته شده است. حضور کریم بنزما در تیم ملی فرانسه باعث شده است تا خیلی زود رابطه صمیمی با کیلیان ام‌باپه برقرار کند.به نظر می‌رسد که سران رئال مادرید، بنزما را مامور وسوسه کردن ام‌باپه کرده‌اند و او سخت در تلاش است تا این بازیکن جوان را راهی مادرید کند.

بنزما برای پیوستن ام‌باپه به رئال مادرید بی‌تابی می‌کند. او گفت: ام‌باپه با پیوستن به رئال مادرید به ستاره‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد. او اصلا برای رئال ساخته شده است. دوست دارم که هر چه سریع‌تر این انتقال صورت گیرد.
او ادامه داد: همه بازیکنان بزرگ دوست دارند که با پیراهن رئال مادرید به میدان روند. ام‌باپه در رئال خواهد درخشید و کمک زیادی به تیم خواهد کرد.ام‌باپه مدت‌هاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد تا جایی که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو در نظرسنجی که مارکا انجام داد بیش‌ترین رای را از سوی هواداران رئال برای جایگزینی رونالدو آورد.قرارداد این بازیکن جوان با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. او تاکنون حاضر به تمدید قراردادش نشده است و همین باعث شده است تا به رئال نزدیک‌تر شود.


کد مطلب: 276284

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276284/بنزما-ام-باپه-رئال-ساخته-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir