به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۷۶۲۹۱

ذخیره واکسن کرونا در استان فارس ته کشید

ذخیره واکسن کرونا در استان فارس ته کشید
گروه جامعه: کفگیر واکسن کرونا در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس به ته دیگ خورده و در حال حاضر به علت تمام شدن ذخیره واکسن، واکسیناسیون کرونا انجام نمی‌شود.به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اتمام محموله‌های دریافتی واکسن تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون علیه کروناویروس انجام نمی‌شود. 
 
در این اطلاعیه آماده است: به اطلاع همشهریان می‌رساند با توجه به اتمام محموله‌های دریافتی واکسن، از مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون علیه کروناویروس انجام نمی‌شود.روابط عمومی دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به اطلاع همشهریان می‌رساند، با توجه به اتمام محموله‌های دریافتی واکسن، از مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی واکسیناسیون انجام نمی‌شود.
 
ادامه فرآیند واکسیناسیون به محض دریافت محموله جدید از وزارت بهداشت، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.در این اطلاعیه آمده است: برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس، به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها