کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای کاهش وزن این ۱۰میان‌وعده را مصرف کنید

16 خرداد 1400 ساعت 10:01


گروه علمی: یک متخصص روس می‌گوید که برای میان‌وعده غذایی بهتر است که کمی شکلات بخورید، شکلات با دانه‌های کاکائو، ترجیحاً نارگیل یا شکر نیشکر به جای شکر سفید باشد. او همچنین توصیه می‌کند آبنبات بدون قند و گیاهی بخورید. ناتالیا ماکینکو، عضو انجمن بین‌المللی متخصصان تغذیه در روسیه در مقاله‌ای، میان‌وعده‌های مفید را در ساعات کار نام برده است.
 

این متخصص تغذیه توصیه می‌کند که میوه‌ها، انواع توت‌ها و سبزیجات را در میان‌وعده مصرف کنید و همچنین تهیه اسموتی‌ها نیز به کاهش وزن شما کمک می‌کند. علاوه بر این، سالادها هم میان‌وعده‌های مناسبی هستند. این پزشک توصیه می‌کند آجیل‌ها را خیس کنید و سپس آجیل خیس‌شده را مصرف کنید، آجیل را به صورت سرخ‌شده و نمکی نخورید.

شکلات نباید حاوی پودر شیر باشد. شکلات باید از دانه‌های کاکائو، ترجیحاً نارگیل یا شکر نیشکر به جای شکر سفید باشد. او همچنین توصیه می‌کند آبنبات بدون قند و گیاهی بخورید.شما همچنین می‌توانید ۱۰۰ گرم بیسکویت یا شیرینی خانگی، پنیر کم‌چرب، ماست یا چیزکیک کم‌شیرین به عنوان میان‌وعده‌های سالم مصرف کنید. این متخصص تغذیه می‌گوید که باید قهوه را با شیر گیاهی، چای با عسل، نوشیدنی میوه‌ای را انتخاب کنید.این متخصص تأکید کرد که میان‌وعده‌ها باید قبل از ساعت ۱۷:۰۰ مصرف شوند. در طول روز می‌توانید از میان‌وعده‌ها صرف نظر کنید، یا تعداد آنها را به سه مورد محدود کنید.از خوردن چیپس، شیرینی‌های کرم‌دار، همچنین آجیل به مقدار زیاد خودداری کنید.


کد مطلب: 276293

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276293/کاهش-وزن-این-۱۰میان-وعده-مصرف-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir