کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقویم آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

16 خرداد 1400 ساعت 11:32


گروه جامعه: دانشگاه تربیت مدرس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.به گزارش ایسنا، بر اساس تقویم پیشنهادی اعلام شده دانشگاه تربیت مدرس، زمان اخذ برنامه‌های درسی و تاریخ امتحانات از گروه‌های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان از یکم تا ۲۰ تیرماه در نیمسال اول و یکم تا ۲۰ آذر ماه در نیمسال دوم اعلام شده است.
 

همچنین، انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، از شش تا ۱۰ شهریور در نیمسال اول و ۱۱ تا ۱۵ دی ماه در نیمسال دوم انجام خواهد شد.زمان شروع کلاس‌های این دانشگاه نیز از ۲۷ شهریور ماه در نیمسال اول و ۱۶ بهمن‌ماه در نیمسال دوم خواهد بود. پایان کلاس‌های نیمسال اول نیز ۱۶ دی ماه سال جاری و پایان کلاس‌های نیمسال دوم ۱۹ خرداد ماه سال آتی خواهد بود. 

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: زمان حذف و تعویض دروس برای نیمسال اول در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ مهر ماه و برای نیمسال دوم در تاریخ‌های ۱ و ۲ اسفند ماه خواهد بود.دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس می‌توانند در بازه زمانی ۴ تا ۱۶ دی ماه در نیمسال اول و ۷ تا ۱۹ خرداد در نیمسال دوم، ارزشیابی دروس خود را انجام دهند.

زمان برگزاری امتحانات دروس مدرسی و دروس تخصصی دانشجویان نیز به ترتیب ۱۸ تا ۲۳ دی ماه و ۲۵ دی تا ۷ بهمن‌ماه در نیمسال اول  خواهد بود. برای نیمسال دوم نیز، زمان برگزاری دروس مدرسی و دروس متخصصی در تاریخ‌های ۲۱ تا ۲۶ خرداد و ۲۸ خرداد تا ٩ تیر ماه انجام می‌شود.


کد مطلب: 276317

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276317/تقویم-آموزشی-دانشگاه-تربیت-مدرس-اعلام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir