به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۷۶۳۳۲

هوای تهران از کی خنک می‌شود؟

هوای تهران از کی خنک می‌شود؟
گروه جامعه: کارشناس هواشناسی گفت:تهران در دو روز آینده خنک تر خواهد شد. امین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:در پنج روز آینده برای نقاطی از استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد و در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب برای برخی نقاط از استان اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی وارتفاعات شمالی آذریایجان شرقی و غربی، ارتفاعات خراسان شمالی و رضوی، ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بوچستان رگبارهای پراکنده گاهی همراه با رعدو برق و تندباد خواهد بود.

وی افزود:اواخر امشب وفردا در برخی ساعات برای استان‌های تهران البرز و سمنان شاهد باد نسبتا شدید خواهیم بود. خلیج فارس و شرق دریای عمان تا پایان هفته و دریای خزر از ظهر امروز تا فردا شب مواج و متلاطم خواهد شد. کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران گفت:تهران تا پنج روز آینده آسمان صاف و آفتابی در برخی ساعات وزش باد را تجربه خواهد کرد. در ارتفاعات تهران افزایش ابر و احتمال رگبار امروز بعد از ظهر و اوایل شب تجربه خواهد کرد بیشینه دما در تهران امروز ۳۷ و تا پس فردا به ۳۵ درجه خواهد رسید، اما این روند از پنجشنبه و جمعه معکوس خواهد شد و دمای گرمتری را تجربه خواهیم کرد. کمینه دما در مهرآباد ۲۷ درجه و در شمیرانات ۲۴ درجه خواهد شد.

وی در توضیح گرمترین مراکز استان کشور، اهواز را با دمای ۴۹ درجه گرمترین مرکز استان کشور نامید، اما این نوید را نیز داد که فردا و پس فردا کاهش دما را تجربه خواهد کرد.در پایان این کارشناس هواشناسی شهرهای بسیار گرم کشوربا دمای بیش از ۵۰ درجه را برازجان، امیدیه، هندیجان، آقاجری بندرماهشهر و رامهرمز نامید.
برچسب ها: هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها