کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید تابستانی منچستریونایتد کیست؟

16 خرداد 1400 ساعت 13:11


گروه ورزشی: منچستریونایتد در تابستان پیش رو تمام سعی خود را دارد که بتواند ستاره انگلیسی دورتموند را خریداری کند.طبق گزارش فابریزو رومانو، هدف اصلی شیاطین سرخ در تابستان کنونی خرید «جیدون سانچو» است و مذاکره بر سر انتقال این بازیکن را با دورتموند آغاز کرده است.

هنوز پیشنهاد رسمی از سوی منچستریونایتد داده نشده ولی باشگاه آلمانی تنها در صورتی بازیکن انگلیسی خود را به فروش خواهد رساند که رقمی ما بین 90 تا 95 میلیون یورو دریافت کند.برخی عنوان کرده بودند لیورپول نیز به دنبال سانچو است که رومانو این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت که کلوپ به هیچ عنوان به دنبال سانچو نیست.

این بازیکن در فصل گذشته نقش بزرگی در دورتموند ایفا کرد و توانست طی 42 بازی 17 گل و 21 پاس گل به ثبت رساند.از طرف دیگر، عده‌ای اعتقاد داشتند که منچستر به دنبال خرید هری کین است ولی به دلیل قیمت بالای این بازیکن سعی دارد سانچو را در تابستان خریداری کند و با او قراردادی 5 ساله امضا کند.شیاطین سرخ چند سالی است به دنبال خرید سانچو هستند ولی به دلیل قیمت بالای این بازیکن از خرید او منصرف شده‌اند. باید دید در تابستان کنونی منچستریونایتد موفق خواهد شد که او را خریداری کند یا خیر.


کد مطلب: 276354

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276354/خرید-تابستانی-منچستریونایتد-کیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir