به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۷۶۳۸۲

قهر با انتخابات به اسلام صدمه می‌زند

قهر با انتخابات به اسلام صدمه می‌زند
گروه سیاسی:  تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر صندوق‌های رای خلوت باشد و با انتخابات قهر کنیم و حضور حداکثری محقق نشود اشخاص و مسوولان صدمه نمی‌بینند بلکه اسلام صدمه می‌بیند.
 حجت الاسلام احمد مروی  افزود: امام خمینی(ره) فرمود اگر این انقلاب شکست بخورد تا ۳۰۰، ۴۰۰ سال دیگر سر بلند نمی‌کند و اینها هشدار و اتمام حجت است.
وی ادامه داد: ما توجیه گر اعمال و رفتار حکمرانان نیستیم ولی وظیفه داریم نظام اسلامی را تقویت کنیم. اگر انتخابات سرد برگزار شود دشمن می‌گوید آینده و سرنوشت این کشور برای مردم اهمیت ندارد و دشمن را پر رو و لبه شمشیر او را علیه اسلام و ایران تیزتر می‌کند.  دشمن اگر احساس کند مردم عقب نشسته اند چشم طمع به کشور می دوزد چنان که اوایل انقلاب هم که احساس کرد به لحاظ نظامی در ضعف هستیم برای ضربه زدن به این ملت و کشور حمله کرد و  همان دشمن همچنان هست و مترصد فرصت است.
مروی با بیان این که مردم هیچ وقت حاضر نیستند نتیجه رفتار آنها کمک کردن دشمن به کشور باشد افزود: مردم خوب و صبوری داریم و ما نتوانستیم این همه حضور در صحنه و فداکاری را آن گونه که در شأن مردم است جبران کنیم. وی ادامه داد: باید درد دل‌های مردم را بشنویم و احساس همراهی و همدردی کنیم، اما توجیه مردم در دفاع از انقلاب و اسلام و نظام اسلامی مساله‌ای نیست که بتواند تحت‌الشعاع مشکلات و درد دل‌های فرضا به حق مردم قرار گیرد.  مردم گلایه و مشکلات دارند و در بسیاری از موارد حق با مردم است اما اینها باعث نمی‌شود کنار بکشیم ما وظیفه داریم نظام را برای اقامه دین تقویت کنیم چنان که اگر جای دیگری هم نظام اسلامی تشکیل می‌شد وظیفه داشتیم آن را تقویت نماییم.

 
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۵:۱۷
چرا انقدز از اسلام و مسلمین مایه میزارید!!؟ صندوق رای هیچ ربطی به اسلام ندارد یک پدیده غربی است و در اسلام چیزی به اسم رای گیری نداریم. (373594)
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ۱۷:۳۳
بیش از بیست سال است که شماها به اسلام ضربه زده اید یکبار هم ما.شما چرا از دشمن خارجی میترسید.مگر در پشت پرده زدوبندی باهم دارید؟خیلی جالب میفرمایید.به حرف دل مردم باید گوش داد.همیشه گوش داده اید ولی به مشکلات مردم بی توجه بوده اید.همیشه دروغ گفته اید.باید تاوان دروغگوییتان را پس دهید.شماها به صحبتهای امام خمینی گوش ندادید.ایشان خیلی توصیه فرمودند.بترسید از روزی که ۲۲ بهمن دیگری بوقوع پیوندد.اگر نظام اسلامی را دوست دارید.اگر به بودن اسلام معتقدید.نظام و اسلام را به مردم واگذارید.ماها خیلی بهتر (373609)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها