به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۷۶۳۸۹

ترامپ: بایدن، آمریکا را خوار و خفیف کرده است

گروه بین‌الملل: دونالد ترامپ با مقصر دانستن دولت جو بایدن بابت بروز بحران‌های اخیر، گفت: ایالات متحده خوار و خفیف شده است.
ترامپ: بایدن، آمریکا را خوار و خفیف کرده است
رئيس‌جمهور پیشین آمریکا در همایش حزب جمهوریخواه در ایالت کارولینای شمالی تصریح کرد: مرزهای ما بسیار باز (فاقد نظارت) است، مهاجرت غیرقانونی سر به آسمان می زند؛ مواد مخدر به داخل کشور سرازیر شده‌اند، قیمت‌های بنزین رو به افزایش است، صنایع ما در حمله‌های سایبری خارجی به غارت می‌روند، این فقدان احترام برای کشور ما و برای رهبران ما است و صحبت از رهبرانی است که در برابر چین تعظیم می‌کنند. رئیس‌جمهور پیشین امریکا افزود: «دولت بایدن در حال اشاعه ایدئولوژی اشتباه در ایالات متحده است که به تفرقه بیشتر می‌انجامد و نه وحدت و یکپارچگی.» ترامپ همچنین هشدار داد، بدون مرزهای مستحکم و شفافیت در انتخابات «ایالات متحده همچون یک دیکتاتوری اداره خواهد شد. دموکرات‌ها آمریکا را به پناهگاهی برای خارجیان تبهکار تبدیل کرده‌اند. ترامپ ابراز امیدواری نمود در انتخابات ۲۰۲۲ جمهوری‌خواهان پیروز شده و مجددا کنترل کنگره را بدست بکیرند.
او گفت شکست او در مقابل جو بایدن «جنایت قرن» بوده و انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر شبیه انتخابات در یک کشور جهان سومی بوده است. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که حزب جمهوری خواه به سرعت بتواند کنترل مجلس سنا و نمایندگان را از تسلط دموکرات‌ها خارج کند. اظهارات ترامپ، آغاز تور تابستانی او است که انتظار می‌رود به سبک مبارزات انتخاباتی، اقداماتی چون جمع‌آوری پول و تهییج طرفداران حزب جمهوری‌خواهان را به همراه داشته باشد. او بار دیگر با انتقاد از جو بایدن، رئيس جمهوری آمریکا و دموکرات‌های سوسیالیست را رادیکال‌ترین دموکرات‌های تاریخ ایالات متحده بر شمرد و عملکرد این حزب را باعث نگرانی خواند.
 ترامپ همچنین در بخش دیگری از سخنرانی خود به موضوع کرونا پرداخت و به شدت از آنتونی فائوچی انتقاد کرد. او رئيس مرکز بیماری‌های عفونی آمریکا را به دلیل درخواست از مردم برای ماسک زدن به باد انتقاد گرفت و افزود: «فائوچی تقریبا در همه موارد اشتباه کرده است و او در مورد آزمایشگاه ووهان هم اشتباه کرد.»وی همچنین در ادامه از چین خواست به دلیل سومدیریت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ایالات متحده و جهان ۱۰ تریلیون دلار غرامت بپردازد. او در بخش دیگری از سخنرانی خود از دیپلماسی دولت جو بایدن در قبال ایران انتقاد و گفت: «دولت بایدن تحریم‌های ایران را برداشت. اگر من رئيس جمهور بودم در یک هفته با آنها توافق می‌کردم. من با آنها توافقی عالی می‌کردم. اما حالا ایرانی‌ها باز هم خواهان پول از آمریکا هستند. یادتان هست؟ باز هم آنها دارند از ما پول می‌گیرند.»آقای ترامپ در ادامه افزود: «آنها ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون به علاوه ۱۵۰ میلیون دلارپول نقد از ما گرفتند و حالا دوباره پول می‌خواهند. آنها هرگز از من پول نمی‌خواستند. این واقعا ناراحت کننده و باورنکردنی است.»
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها