به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۲۷۶۳۹۹
اسکوچیچ:

تیم بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

تیم بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید بازی با بحرین برای تیم ملی حیاتی است و اهمیت زیادی دارد.به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار سرنوشت‌ساز مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی در نشست خبری اظهار کرد: در مورد اهمیت این بازی جای صحبت بیش‌تر نیست. همه می‌دانیم که بازی بسیار حیاتی است و اهمیت زیادی برای ما دارد. بحرین تیم خوبی است و ما احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم. آن‌ها با سازماندهی خوبی بازی می‌کنند. همه تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که فردا بازی خوبی انجام دهیم.
 
او درباره پیروزی ایران برابر هنگ‌کنگ و روند آماده‌سازی تیمش برای این دیدار گفت: تمرینات تاکتیکی و ریکاوری را انجام دادیم. ما همه چیز درباره بازی با هنگ کنگ را کنار گذاشتیم. پرونده این بازی بسته شده و ارتباطی به بازی با بحرین ندارد. تیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی است و همه کارها برای یک بازی مطلوب انجام شده است.

سرمربی تیم ملی درباره ارزیابی خود از بازی رفت دو تیم و بازی دو تیم در دور برگشت گفت: فرقی نمی‌کند که بازی در تهران یا بحرین باشد، شرایط برای ما مشابه است و ما برای بردن به میدان می‌رویم. شرایط عادی این بود که میزبانی در ایران باشد و بازی را آن‌جا برگزار می‌کردیم. بر خلاف همه اتفاقاتی که افتاده، مطمئنم نتیجه خوبی در مسابقه فردا کسب خواهیم کردیم. اگر منظورتان از تفاوت این بازی بازی با قبل باشد، می‌بایست در سه مسابقه از این مرحله میزبان می‌شدیم و ما بیش‌تر از هر تیمی در این شرایط آب و هوایی بازی می‌کنیم. بله باید بگویم که شرایط متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که احترام زیادی برای تیم بحرین قائل هستیم، اما در عین حال تیم ایران بسیار آماده است تا با این تیم مواجه شود.وی درباره این که آیا در مورد بحرین اطلاعات کافی دارید و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌اید یا خیر؟ بیان کرد: من تیم شما (بحرین) را مانند تیم خودم، مثل کف دستم می‌شناسم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که تیم عراق صدرنشین گروه است؛ شما رقیب جدی خود را بحرین می‌دانید یا عراق؟ گفت: ما الان تمرکزمان روی بازی بحرین است. کاری به صدرنشین و تیم دوم گروه نداریم. تمام تمرکز خود را بر روی بازی فردا گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازی ایران و بحرین را در دور رفت دیده‌اید و آیا اشتباهاتی که توسط تیم ایران در دیدار گذشته انجام‌ شد را دوباره انجام می‌دهید؟ گفت: شرایط تیم ایران کاملا فرق کرده است. سبک بازی جدید، مربیان جدید و بازیکنان جدید به این تیم اضافه شده‌اند. بازی فردا در حالی برگزار می‌شود که این دیدار ربطی به مسابقه قبل ایران و بحرین ندارد.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها