به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۷۶۴۰۳

رقابت امروز ایران و عراق حکم فینال را دارد

رقابت امروز ایران و عراق حکم فینال را دارد
گروه ورزشی: مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: رقابت امروز بین فوتبال ناشنوایان ایران و عراق حکم فینال را دارد و هر تیمی به پیروزی برسد، قهرمانی را برای خود در انتخابی المپیک ناشنوایان رقم زده است.بیژن ذوالفقارنسب در ارزیابی از وضعیت تیم ایران در دومین دیدار خود امروز برابر تیم عراق در انتخابی المپیک ناشنوایان اظهار کرد: هر دو تیم از آمادگی خوبی برخوردارند  و پیش بینی این که کدام تیم امروز پیروز میدان باشد، کار سختی است. 
 
او گفت: تیم عراق در این دوره از بازیها با بازیکنانی در انتخابی المپیک شرکت کرده است که از لحاظ بدنی و فنی در آمادگی بسیار خوبی قرار دارند و تا به امروز بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته است، دیدار امروز ایران و عراق نیز به اعتقاد من حکم فینال را دارد و هر تیمی در این بازی به پیروزی برسد، در حقیقت شانس قهرمانی خود را در انتخابی المپیک رقم زده است.

مدیر فنی تیم‌ ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که سطح رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: به جز ایران، عراق و ازبکستان سایر تیم‌های شرکت کننده از سطح کیفی بالایی برخوردار نیستند و با آمادگی نسبی در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. به طوری که به نظر می‌رسد کره جنوبی در این دوره از رقابت‌ها حتی بین ۴ تیم برتر نیز قرار نگیرد.

وی هم‌چنین درباره شانس قهرمانی ایران در این دوره از مسابقات، افزود: ایران، عراق، ازبکستان و به احتمال زیاد تایلند شانس زیادی برای صعود و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر را دارند، حال این که ایران چقدر شانس قهرمانی داشته باشد، بستگی به بازی امروز دارد.

ذوالفقارنسب در پایان ضمن تشکر از تربیت بدنی کیش به خاطر فراهم کردن بهترین امکانات و تجهیزات برای برگزاری رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان، گفت: با حمایت فدراسیون ناشنوایان و همکاری تربیت بدنی کیش شرایط خوبی از نظر تجهیزات و امکانات برای برگزاری رقابت‌های انتخابی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها