به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۶ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۲۷۶۴۱۵

راجر فدرر: ممکن است دیگر نتوانم بازی کنم

راجر فدرر: ممکن است دیگر نتوانم بازی کنم
گروه ورزشی: احتمال انصراف راجر فدرر، اسطوره دنیای تنیس از مسابقات آزاد فرانسه وجود دارد.راجر فدرر پس از بازی در ساعات اولیه روز یکشنبه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، اعتراف کرد ممکن است به دلیل محافظت از زانوی خود به حضور در مسابقات آزاد فرانسه ادامه ندهد. فدرر 39 ساله در سال 2020 دو بار تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته و شرایط دشواری را سپری می کند.

برنده 20 بار گرند اسلم بعد از مسابقه خود مقابل کوپفر که ساعت 12:45 صبح به وقت محلی به پایان رسید گفت: "من نمی دانم که می توانم باز هم در این مسابقات بازی کنم یا نه و باید در این خصوص تصمیم بگیرم. باید ببینم آیا ادامه این فشار به زانویم خطرناک است یا نه؟ آیا حال وقت استراحت فرا رسیده است؟ من بعد از هر مسابقه باید وضعیت خودم را دوباره ارزیابی کرده و صبح روز بعد ببینم در چه حالتی بیدار شده ام و وضعیت زانوی من چگونه است.

اگر ورزشگاه پر از تماشاگر بود شاید بیشتر عصبی شده و استرس می گرفتم. البته اینکه می توانم سه ساعت و 30 دقیقه در بالاترین سطح مقابل یک بازیکن بسیار خوب بازی کنم برایم واقعا خوشحال کننده بوده و این روند نشان می دهد که من در مسیر درستی قرار دارم."اندی موری، برنده سه بار گرند اسلم که بارها مشکلات فراوانی را به علت آسیب دیدگی تجربه کرده، مدعی شد تماشای بازی فدرر الهام بخش بوده و نشان دهنده عشق این ستاره سوئیسی به تنیس است. موری در توییتر خود نوشت: "دیدن بازی فدرر در 39 سالگی بعد از دو عمل جراحی زانو در ساعت 12.30 شب در استادیوم خالی برای من الهام بخش است. این همان کاری است که شما نیز دوست دارید انجام دهید."نیز پاسخ نوشت: "متشکرم اندی، این احساس متقابل است. تو هم کاری را بکن که دوست داری. امیدوارم تو را دوباره روی چمن ببینیم."
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: راجر فدرر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها