کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت یک پیش درآمد بر فیلم راسل کرو

17 خرداد 1400 ساعت 9:20


گروه فرهنگی: کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است با فیلمنامه ای از پاتریک نس پیش درآمدی بر فیلم مشهور «ناخدا و فرمانده» با بازی راسل کرو بسازد. این فیلم احتمالا از روی اولین کتاب مجموعه «اوبری-ماتورین» نوشته پاتریک اوبراین برداشت می شود.این پروژه در روزهای اولیه تولید قرار دارد، هنوز هیچ کارگردان یا بازیگری به فیلم ملحق نشده است، ضمنا فیلم ممکن است با تغییرات زیادی مواجه شود.

 
پاتریک نس رمان نویس و فیلمنامه نویس آمریکایی-بریتانیایی که مسئولیت این پروژه را برعهده دارد بیشتر برای مجموعه «آشوب مدام» شناخته می شود. نس همینطور فیلمنامه فیلم «هیولایی فرا می خواند» را نیز نگاشته است.«ناخدا و فرمانده» محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی پیتر ویر در واقع برای تبدیل شدن به یک مجموعه سینمایی طراحی شده بود که این امر محقق نشد. «ناخدا و فرمانده» که با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، به رقم فروش ۲۱۱٫۶ میلیون دلار دست پیدا کرد.
 
راسل کرو و پل بتانی بازیگران نسخه اصلی این فیلم بودند که حالا با توجه به سن این دو نفر بعید است حتی تکنیک جوان سازی فیلم «مرد ایرلندی» هم به کار این بازیگرها بیاید.«ناخدا و فرمانده» در سال ۲۰۰۳ توانست نامزد ۱۰ جایزه اسکار شود.


کد مطلب: 276458

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276458/ساخت-یک-پیش-درآمد-فیلم-راسل-کرو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir