کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایی با روحانی مناظره کرد نه با رئیسی

17 خرداد 1400 ساعت 10:42


گروه سیاسی: روزنامه شرق نوشت: مورد عجیب مناظره نخست، محسن رضایی بود که از توییت‌ها و حرف‌های پیش‌گفته‌اش تصور می‌رفت که قرار است با رئیسی دوقطبی بسازد اما ناگهان بازی را عوض و شروع به حمله به دولت کرد تا جایی که همه می‌گفتند او تصور می‌کند درحال مناظره با روحانی است.
رضایی حتی گاهی بیش از سه نفر دیگر نقش یار چهارم تیم اصولگرایان را بازی کرد، درحالی‌که رقیب اصلی او نه در جریان مخالف که در همان جریان اصولگرایی بود. رضایی که می‌توانست از مزیت مناظره اقتصادی به بهترین شیوه به نفع خودش بهره‌برداری کند و به تبیین برنامه‌ها و ایده‌های اقتصادی‌اش بپردازد و فرصت ازدست‌رفته سال‌های 84 و 92 را برای خودش احیا کند اما این فرصت را با افتادن در بگومگوی با همتی و حمله به دولت فعلی نه‌تنها از دست داد بلکه نتوانست امتیازی هم در جریان اصولگرایی به نفع خود بگیرد.
تا جایی که مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، درباره‌اش گفته که محسن رضایی در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری هم شرکت کرده و سبد رأی بالایی نداشته است، حتی در این دوره هم طبق نظرسنجی‌ها یک‌دهم رئیسی هم رأی ندارد، در کل رضایی ممکن است خود کناره‌گیری کند، اما اگر کناره‌گیری هم نکند، آرای مردم و صندوق‌های انتخابات رضایی را کنار خواهند زد!

 


کد مطلب: 276495

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276495/رضایی-روحانی-مناظره-نه-رئیسی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir