کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلهر:

به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی ایمان دارم

17 خرداد 1400 ساعت 11:35


گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی ایمان دارم و آن‌ها نشان دادند که لایق بهترین‌ها هستند. محمود کلهر پس از برتری ۳ بر یک ایران برابر هنگ‌کنگ در مسابقات انتخابی جام جهانی با اشاره به این دیدار اظهار داشت: عملکرد خوبی را از تیم ملی در این مسابقه شاهد بودیم. همه بازیکنان به خوبی وظایفی که به گردن آنها بود را انجام دادند و در نهایت این برتری خوب رقم خورد.
 

وی افزود: دیگر بازی با هنگ‌کنگ تمام شده و باید حواسمان را معطوف بازی با بحرین کنیم چرا که دیدار مهم و حساسی پیش روی ملی‌پوشان است. این دیدار می‌تواند سرنوشت ساز باشد.پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: بحرین به هیچ وجه تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست و همانطور که دیدید به کامبوج ۸ گل زد. آنها تیم منظمی هستند اما دیدار با آنها برای ما اهمیت زیادی دارد و باید ۳ امتیاز را کسب کنیم.

کلهر اضافه کرد: راهی جز برتری برابر بحرین نداریم. بازیکنان تمرکزشان را روی این دیدار بگذارند تا این ۳ امتیاز حساس هم کسب شود. بحرین تیم قدرتمندی است اما ملی‌پوشان ما نشان دادند در مسابقات سخت عملکرد بهتری دارند.پیکسوت فوتبال در مورد نقاط قوت تیم ملی گفت: بازیکنان نشان دادند که تیم منسجمی هستند و به خوبی وظایفشان را در زمین انجام دادند. این تیم بودن برگ برنده ما است و با عملکردی خوب بحرین را هم از پیش رو خواهیم برداشت.

وی در خصوص شانس صعود ایران اضافه کرد: به این بازیکنان و کادر فنی ایمان دارم. بازیکنان ما لایق بهترین‌ها هستند. باید گام به گام پیش رویم تا با ۳ پیروزی دیگر به مرحله بعد صعود کنیم.


کد مطلب: 276525

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276525/بازیکنان-کادرفنی-تیم-ملی-ایمان-دارم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir