کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیلم‌های ترسناک گیشه هالیوود را رونق دادند

17 خرداد 1400 ساعت 11:36


گروه فرهنگی: در اتفاقی شگفت انگیز در گیشه سینماهای آمریکا، قسمت جدید مجموعه فیلم «احضار» بر فیلم «یک مکان ساکت قسمت دوم» غلبه کرد.فیلم ترسناک «احضار: شیطان مرا وادار کرد» اثر تازه اکران شده کمپانی های برادران وارنر و نیولاین با میزان فروش ۲۴ میلیون دلار از نزدیک به سه هزار و صد سالن سینمایی که در آمریکای شمالی در اختیار داشت، فراتر از پیش بینی های اولیه عمل کرد و به راحتی به صدر گیشه آمریکای شمالی رسید.
بسیاری از پیش بینی کنندگان بازار فروش فیلم، انتظار داشتند «یک مکان ساکت قسمت دوم» فاتح گیشه آخر هفته شود.

فیلم ترسناک «یک مکان ساکت قسمت دوم» ساخته جان کرازینسکی آخر هفته گذشته با فروش ۴۸ میلیون دلار اکران خود را آغاز کرده بود. فیلمِ کرازینسکی در ۵ روز اول اکرانش نیز به عدد ۵۸ میلیون دلار فروش رسیده بود.
قسمت دوم «یک مکان ساکت» در این هفته به میزان فروش ۱۹٫۵ میلیون دلار دست پیدا کرد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به ۸۸ میلیون دلار رساند.

بلیت فروشی امیدوارکننده فیلم های «احضار: شیطان مرا وادار کرد» و «یک مکان ساکت قسمت دوم» کارشناسان صنعت فیلم را به بهبود اوضاع فروش آن هم بعد از یک سال وحشتناک خوش بین کرده است.با وجود فیلم های پرخرجی مانند «بیوه سیاه»، «سریع و خشمگین ۹» و «در ارتفاعات» به نظر می رسد فصل تابستان یک دوره امیدوارکننده برای گیشه فیلم در آمریکا باشد.


کد مطلب: 276526

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276526/فیلم-های-ترسناک-گیشه-هالیوود-رونق-دادند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir