کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

17 خرداد 1400 ساعت 13:56

گروه سلامت و زیبایی:


بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
اگر برای خواندن پاسخ سوال "بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز کدام است؟" به این مقاله رجوع کرده‌اید تبریک می‌گویم چرا که شما درک خوبی از فرآیند مراقبت از پوست دارید و خوب می‌دانید که کرم ضد آفتاب مهم‌ترین بخش یک روتین مراقبت از پوست است و بدون آن انگار که عملاً هیچ مراقبت دیگری صورت نگرفته است. چرا که اشعه‌های مضر خورشیدی UVA (عامل ایجاد چین و چروک بر پوست و در نتیجه پیری زودرس) و UVB (عامل ایجاد آفتاب سوختگی، در نتیجه تغییر رنگ و DNA سلول‌های پوستی) به تنهایی می‌توانند تمامی زحمات شما را در امر داشتن پوستی سالم و زیبا بر باد دهند. استفاده از ضد آفتاب آدابی دارد؛ به عنوان مثال اعمال مجدد آن بر روی پوست طبق زمان گفته شده در دستورالعمل‌های آن و از همه مهم‌تر استفاده از ضد آفتاب مناسب. پوست‌های چرب و دارای منافذ باز مستعد آکنه هستند و اگر ضد آفتاب مخصوص برای آنها استفاده نشود می‌تواند منجر به آسیب جدی به پوست شود. پس با ما همراه باشید تا لیستی تحت عنوان "بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز" به شما معرفی کنیم.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
در ادامه لیستی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب برای افراد دارای پوست چرب و دارای منافذ باز آورده‌ایم.

این محصول همانطور که از نامش پیداست برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. بافت سبک این کرم باعث می‌شود به هیچ عنوان روی پوست صورت چرب شما سنگینی نکند و به چربی‌های آن نیفزاید. این مصول با دارا بودن ویتامین‌های E و B و آلوئه ورا، علاوه بر محافظت مناسب از پوست شما در برابر خورشید، آن را به خوبی آبرسانی و مرطوب نیز می‌کند. اگر به دنبال کرمی کاملاً فاقد چربی هستید، این کرم همانی‌ست که به دنبال آن هستید و توصیه می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید. اگر پوست چربی دارید، کرم ضد آفتاب رزاکلین مدل Oily Skin برای شما طراحی شده است. این محصول فاقد چربی و پارابن بوده و بافت سبک آن شما را شگفت زده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این کرم می‌توان به حاوی کلاژن بودن آن اشاره کرد که به شما پوستی سفت، مرطوب و آبرسانی شده هدیه می‌دهد. این کرم در انواع رنگی آن نیز موجود است که نیاز روزانه شما از کرم پودر را برطرف می‌کند و می‌توانید تنها با استفاده از آن، نیاز به خرید هر کرم دیگری را از بین ببرید.

کرم ضد آفتاب این نوع از ضد آفتاب‌های سی گل، مناسب برای پوست‌های چرب و دارای منافذ باز طراحی شده است و با دارا بودن ویتامین E، پوستی شفاف و عاری از چربی اضافی برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل دارا بودن رنگ‌دانه‌های طبیعی، می‌تواند یک به عنوان یک پایه و زیرساز قوی نیز در آرایش روزانه شما مورد استفاده قرار بگیرد. اگر پوستی معمولی رو به چرب یا کاملاً چرب دارید استفاده از این ضد آفتاب یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این محصول علاوه بر دارا بودن کارایی‌های یک ضد آفتاب معمولی مانند جلوگیری از آسیب زدن اشعه‌های مضر خورشید به پوست شما و ایجاد لک‌های تیره ناشی از آفتاب سوختگی با بافت سبک و فاقد چربی‌ای که دارد، ترشح چربی پوست شما را تحت کنترل خود در آورده، آن را تا حد فوق العاده‌ای کاهش داده و ظاهری مات و یکنواخت به آن هدیه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به این اشاره کرد که این کرم دارای عصاره گیاه اسپیره کوهی است. این گیاه خاصیت ضد التهابی مؤثری بر پوست داشته و این یک ویژگی کارآمد در مورد یک ضد آفتاب محسوب می‌شود؛ همچنین این کرم فاقد ترکیبات جوش‌زا بوده و یک پوشاننده عالی برای لک‌ها و اسکارهای ناشی از آکنه نیز به شمار می‌رود. در کل باید گفت که هر آنچه یک کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و دارای منافذ باز باید دارا باشد را می‌توانید در این کرم بیابید. این کرم نه تنها یک محافظ عالی در برای اشعه‌های UVA  و UVB خورشید است، بلکه حاوی ترکیبات آنتی اکیسدان و ضد آلودگی نیز می‌باشد که در نتیجه آن، می‌تواند به خوبی از تیره و خشن شدن پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد چین و چروک بر روی آن شود. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به محصولات خارجی بیشتر از محصولات وطنی اطمینان دارید، پس بهتر است بدانید این کرم در سوئیس فرموله شده است. این محصول نیز مانند سایر ضد آفتاب‌های مناسب پوست‌های چرب علاوه بر محافظت در برابر آفتاب، بافتی سبک داشته، سبب چربی اضافی بر روی پوست نمی‌شود و فرآیند ایجاد چین و چروک و پیری پوست را تا حد امکان عقب می‌اندازد. همچنین از خشکی پوست و ایجاد آکنه بر روی آن جلوگیری کرده و ظاهری مات و یکدست به آن می‌بخشد. از انواع رنگ‌دار این کرم نیز می‌توان به عنوان کرم پودر برای استفاده روزانه، یاد کرد.  نوع ضد آفتاب‌های فیس دوکس یک محافظ عالی در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی بوده و به دلیل بافت سبک و فاقد چربی‌ای که دارند کاملاً مناسب پوست‌های چرب و دارای منافذ باز هستند. این کرم به خوبی از سلول‌های بنیادی و DNA  پوست شما در برابر هرگونه آسیب محافظت کرده و پوستی سالم و شفاف به شما هدیه می‌دهد.

کرم ضد آفتاب فیس دوکس مدل Photosome
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز را با ضمانت اصالت کالا از الانزا بخرید!
علاوه بر محصولات گفته شده شما می‌توانید انواع کرم‌های ضد آفتاب متناسب با هر نوع پوست، انواع ابزار و محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و بهداشتی و ... را با ضمانت اصل بودن کالا و 7 روز مهلت مرجوع کالا از فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد الانزا تهیه کنید. اکسسوری‌های شیک و جذاب و پوشاک زنانه و مردانه زیبا و خوش دوخت نیز از دیگر محصولات محبوب موجود در الانزا هستند. برای مشاهده محصولات و خرید آنها به آدرس اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه فرمایید.


کد مطلب: 276592

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276592/بهترین-ضد-آفتاب-پوست-چرب-منافذ-باز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir