به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۲۷۶۶۲۲

بیت کوین کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داد

بیت کوین کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داد
گروه اقتصادی: در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۶ درصد کاهش یافت و به زیر ۳۶ هزار واحد رسید. هم اکنون هر واحد بیت کوین ۳۵ هزار و ۹۶۲ دلار در حال معامله است که نسبت به ۷ روز پیش تقریبا ۰.۲ درصد پایین‌تر است.بر همین اساس، ارزش کل بازار بیت کوین در جهان به ۶۷۷ میلیارد دلار کاهش یافته، و در ۲۴ ساعت گذشته هم حجم خرید و فروش بیت کوین در بازار جهانی بسیار کاهش یافته است.

به طور کلی از دیروز تا الان ۸۱۶ هزار بیت کوین در بازار جهانی جابجا شده که ارزش این معاملات ۲۹.۵ میلیارد دلار بوده که از این منظر یکی از کمترین حجم‌ها را از ابتدای سال جاری تاکنون به ثبت رسانده است.تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی هم ۱۸ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۸۵۶ واحد برآورد می‌شود. برخلاف بیت کوین،‌ اتریوم امروز رشد مثبت ۱.۲ درصدی داشت و به قیمت ۲۷۴۸ دلار رسید.

باینانس کوین ۰.۵ درصد منفی شد و هم اکنون ۳۹۳ دلار در حال دست به دست شدن است. کاردانو هم ۰.۲ درصد بالا رفت و ۱.۷ دلار قیمت‌گذاری شد. دوج کوین هم نسبت به دیروز تغییر چندانی نشده و ۳۷ سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود. ریپل نیز با ۰.۷ درصد رشد ۹۴ سنت قیمت‌گذاری شده است.در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شده که حداقل در دو سه ماه گذشته کمترین حجم محسوب می‌شود.
ارزش کل بازار ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۶۵۵ میلیارد دلار رسید و تعداد کل ارزهای مجازی در حال معامله هم ۱۰ هزار و ۲۹۷ نوع است.
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها