کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محسن مهرعلیزاده:

با دقت گفتم رئیسی ۶کلاس کلاسیک خوانده است

18 خرداد 1400 ساعت 19:10


گروه فیلم: محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره امروز گفت: چون مهندس هستم همه چیز را با دقت در حد میلیمتر می بینم نسبت به جد آقای رئیسی احترام قائل هستم. من گفتم آقای رئیسی ۶ کلاس کلاسیک خوانده است، طبق قوانین رئیسی مدرکش را معادل سازی کرده است. در امور اقتصادی اصولا رویه کلاسیک برای رشد علمی وجود دارد اقتصاد یک علم است، یک فرد باید تا دکتری خوانده باشد تا یک لمس از امور اقتصادی داشته باشد.
.....
مهرعلیزاده همچنین گفت: آقای رییسی گفتند که آذری زبان ها با او تماس و عذرخواهی کردند! اولا بابت کدوم توهین باید ایشان عذرخواهی کرد!
*دوما! ما در ایران آذری زبان نداریم! بلکه تُرک زبان داریم.
*من مناظره قبلی به آقای رییسی گفتم که ۶ کلاس سواد دارد! بله این عزیز در حوزه اکادمیک ۶ کلاس سواد دارد!
*مستند من در صدا و سیما حذف شد! من گفتم صدا و سیما دیگر ملی نیست! بلکه عشقی شده است!
*آقای رییسی باید پاسخ دهند چرا شبکه های اجتماعی فیلتر شده است؟ چرا به دختران پیامک حجاب می‌رود؟

رئیسی باز هم از مدرک تحصیلی‌اش دفاع کرد
حجت الاسلام رئیسی در دومین مناظره انتخاباتی در جواب محسن مهرعلیزاده باز هم تاکید کرد که مدارک تحصیلی‌اش معادل نیست.
در ادامه  دومین مناظره انتخاباتی ابراهیم رییسی در واکنش به سخنان سایر نامزدها گفت: برخی نکاتی که مطرح شد گاهی دقیق مطرح نمی شود و به حاشیه کشیده می شود. من مانند هر دانشجو مراتب تحصیلات را گذراندم و معادل سازی نکرده ام. البته این موضوع مسئله من نیست. من در سال هایی که در قوه قضاییه بودم، نسبت به دوران فعالیتم در هر جایگاهی پاسخگو هستم. در دوره معاون اولی هم هر بخشی به من واگذار شد پاسخگوی عملکردم هستم. آقایی که رییس بانک مرکزی بودند باید نسبت به فعالیت خود پاسخگو باشند، هر روز سر سفره مردم بمبی منفجر شد، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ ارز ۴۲۰۰ قبل از حضور من در قوه قضاییه تصویب شد، نکته این است چرا درست اجرا و نظارت نشد؟
بحث ما درباره اجرای نادرست است. مگر در کشور طرح و برنامه کم است؟ سخن ما در نبود برنامه و سیاست نیست بلکه در نبود اراده قوی و مجاهدانه است که پای کار باشد و مشکلات مردم را حل کند. کسی باید در حوزه مسئولیت خود پاسخگو باشد و حتما اینطور است.
کارگران عزیز ما متناسب با تورم باید حقوقشان همسان سازی شود، معلمان هم نیز باید حقوقشان متناسب سازی شود. حقوق عادلانه یکی از مسایل مهم کشور است، نظام عادلانه پرداخت در کشور ما به نظام ناعادلانه بدل شده است.


کد مطلب: 276634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276634/دقت-گفتم-رئیسی-۶کلاس-کلاسیک-خوانده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir