کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارسا نمایشی بهتر از رئال و اتلتیکو داشت

17 خرداد 1400 ساعت 19:15


گروه ورزشی: سرمربی منچسترسیتی در خصوص تمدید قرارداد کومان با بارسلونا صحبت و از هم‌بازی سابق خود دفاع کرد. هفته گذشته پس از جنجال‌های بسیار باشگاه بارسلونا رسماً از کومان به عنوان سرمربی فصل آینده تیم پرده برداشت.رونالد کومان که در کوپا‌دل‌ری به قهرمانی رسید در لالیگا عملکرد مثبتی نداشت و به رده سوم در جدول راضی شد. با این حال پپ گواردیولا ادعا کرد که تیم بارسلونا با هدایت بهترین نمایش در اسپانیا را به ثبت رسانده است.

پپ اظهار داشت: خبری خوب بود که کومان با بارسا ادامه می‌دهد. از خیلی جهات معتقدم که بارسا بهترین نمایش در اسپانیا را به ثبت رساند. به نظرم فصل دوم برای یک مربی معمولا بهتر از فصل اول خواهد بود.سرمربی منچسترسیتی گفت: امسال سال سختی برای همه ما مربیان بود و به نظرم کومان لیاقت این را دارد که سال بعد هم سرمربی بارسلونا باشد. او سزاوار این است که بارسا را با حضور تماشاگران مربیگری کند.

وی ادامه داد: بارسلونا خریدهای خوبی از منچسترسیتی داشت و آگوئرو و گارسیا انتقال‌های خوبی برای آنها خواهند بود. اریک به نظرم یک روز کاپیتان بارسا خواهد شد.وی در خصوص مربیگری دوباره در بارسا گفت: من 2 سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارم و اینجا هم خوشحالم و می‌خواهم ادامه دهم.


کد مطلب: 276647

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276647/بارسا-نمایشی-بهتر-رئال-اتلتیکو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir