به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۷۶۶۵۷

ماجرای حذف ناگهانی بیلبورد‌های وریا غفوری

ماجرای حذف ناگهانی بیلبورد‌های وریا غفوری
گروه ورزشی: تصویر وریا غفوری به شکلی عجیب از بیلبوردهای سطح شهر حذف شده است.طی هفته های گذشته تصویر وریا غفوری در حال تبلیغ یک شرکت بورسی در اتوبان های پرتردد شهر تهران دیده می شد تا بعد از علیرضا حقیقی و علی کریمی تصویر کاپیتان استقلال به عنوان سفیر برند یک بنگاه اقتصادی دیده شود.

اما نکته عجیب این است تصویر وریا غفوری در طول یکی دو روز گذشته به شکلی عجیب از بیلبوردهایی که این شرکت بورسی را تبلیغ می کند حذف شده تا این اتفاق دوباره کاپیتان استقلال را در کانون اخبار قرار بدهد.در این بین روایت های متفاوتی شنیده می شود، یکی از روایت هایی که در مورد حذف تصویر وریا غفوری وجود دارد به این شایعه بر می گردد که به درخواست نهادهای نظارتی این اتفاق رخ داده است.

اما یکی از مسوولان تبلیغاتی این شرکت گفت:چنین چیزی درست نیست. برنامه این است دو هفته با تصویر وریا غفوری شرکت مان را تبلیغ کنیم و دو هفته محصول شرکتمان را. مشکلی وجود ندارد و ما بعد از دو هفته دوباره از تصویر وریا غفوری استفاده خواهیم کرد.باید منتظر ماند و دید آیا بعد از دو هفته تصویر وریا غفوری به بیلبوردها اضافه می شود یا مجبور هستیم روایت اول را باور کنیم؟
مرجع : طرفداری
برچسب ها: وريا غفوری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها