به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۷۶۶۷۷

زخم کاری اقتباسی از «مکبث» شکسپیر است

زخم کاری اقتباسی از «مکبث» شکسپیر است
گروه فرهنگی: مائده طهماسبی بازیگر سریال «زخم کاری» از جدیدترین فعالیت‌های خود و حضور در دو سریال خبر داد.مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تسلیت درگذشت مسعود بهبانی‌نیا فیلمنامه نویس که به تازگی درگذشته است گفت: در ابتدا می‌‌خواهم درگذشت آقای بهبهانی‌نیا را به اهالی هنر تسلیت بگویم. درگذشت این نویسنده بسیار تاسف آور است. افسوس که این چرخه همیشه وجود داشته و ما شاهد این هستیم که در مسیر زندگی عزیزانی از بین ما رفته‌اند.

او افزود: این فیلمنامه‌نویس در سریال «برف آهسته می‌بارد» به عنوان نویسنده حضور داشتند و بسیاری از قسمت‌های این مجموعه به قلم او است؛ سریالی که من نیز در قسمت‌های ابتدایی آن حضور دارم. این کار را پوریا آذربایجانی کارگردانی و محمدرضا شفیعی تهیه کرده‌ و درحال حاضر نیز فیلمبرداری این مجموعه که بیش از ۲۰۰ قسمت درحال انجام است.

این بازیگر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود بیان کرد: جدیدترین کاری که در آن بازی می‌کنم سریال شبکه نمایش خانگی «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان است که پخش آن از جمعه ۱۳ خرداد آغاز شده است. این کار فیلمنامه بسیاری خوبی دارد که بر اساس رمانی از محمود حسینی‌زاد جلوی دوربین رفته و اقتباسی از «مکبث» نوشته شکسپیر است.

طهماسبی ادامه داد: در حال بازی در دو سریال دیگر نیز هستم؛ فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خرمندان و سریال بعدی نیز «از تهران تا نیمروز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی.

این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تولیدات نمایشی در پلتفرم‌ها توضیح داد: اگر جلوی این حوزه گرفته نشود شبکه نمایش خانگی فرصت خوبی برای کارهای نمایشی ایجاد می‌کند، اما همانگونه که گفتم این امر مستلزم این است که کسانی که در راس بخش‌های سانسور قرار دارند اجازه این کار را بدهند برای مثال به مساله‌ای اشاره می‌کنم که برای سریال «می‌خواهم زنده بمانم» رخ داد.

طهماسبی در پایان گفت: کرونا هر بدی که تا امروز داشت یک ثمره خوب نیز با خود به همراه آورد. نکته مثبت آن کمک به رشد پلتفرم‌ها بود تا مردم جذب این حوزه شوند. در این فضای جدید، حتی فیلم‌ها و سریال‌های مطرح خارجی هم دوبله و پخش می‌شود و این می‌تواند فرصت و اتفاق خوبی باشد.
مرجع : صبا
برچسب ها: مائده طهماسبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها