به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۲۷۶۶۷۸

بازتاب پیروزی قاطع ایران در رسانه‌های عربی

بازتاب پیروزی قاطع ایران در رسانه‌های عربی
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس ترین بازی های دور برگشت انتخابی جام جهانی به مصاف بحرین رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.پیروزی قاطع ایران برابر در رسانه های عربی بازتاب داشت که به آن می پردازیم:

السومریه
" ایران با درخشش طارمی بحرین را شکست داد"
این سایت عراقی در واکنش به پیروزی قاطع ایران برابر بحرین نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار حساس برابر بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد. ایران با پیروزی در این بازی با 12 امتیاز هم امتیاز با بحرین شد با این تفاوت که ایران دو بازی دیگر دارد این درحالی است که بحرین تنها یک بازی دیگر دارد.
السومریه در ادامه به درخشش طارمی اشاره کرد ونوشت:طارمی در این بازی درخشید. او پاس گل اول و دوم را به آزمون داد و خودش هم توانست گل سوم را به ثمر رساند.

کوره
"بحرین در منامه از ایران شکست خورد"
این سایت عربی هم نوشت: تیم ملی فوتبال ایران توانست در منامه با سه گل بحرین را شکست دهد. آرامش کامل دو تیم باعث شد تا در ابتدا بازیکنان به دنبال محک زدن همدیگر باشند.ایران توسط طارمی نخستین موقعیت را خلق کرد که دروازه بان بحرین درخشید. دروازه بان بحرین دو بار دیگر جلوی توپ های طارمی را گرفت. بحرین در دقایق پایانی نیمه نخست می توانست توسط مرهون به گل برسد که بیرانوند به خوبی سد راه ضربه او شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.سایت کوره در ادامه نوشت:در نیمه دوم تیم ملی بحرین افت کرد و مشکلات خط دفاعی این تیم نمایان شد. دیگر خبری از نظم تیمی نبود و همین باعث دشد تا سردار آزمون در 5 دقیقه دو بار گلزنی کند.تغییرات زیاد سرمربی اسپانیایی بعد از این دو گل جواب نداد و طارمی با زدن گل سوم تیر خلاص را زد.

البلاد
شکست تیم ملی برابر ایران در منامه
این روزنامه بحرینی هم نوشت:تیم ملی فوتبال بحرین در بازی که در ورزشگاه ملی برگزار شد با سه گل برابر ایران شکست خورد تا با 12 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی سقوط کند. در نیمه نخست بحرین بازی پایاپای را برابر ایران به نمایش گذاشت و هم در خط حمله و هم در دفاع تلاش زیادی از خود نشان داد و فرصت های را هم خلق کرد اما گلی به ثمر نرسید.در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: ایران نیمه دوم را به ویژه در 10 دقیقه نخست بسیار خوب و قوی آغاز کرد. مهاجمان ایران با عبور از خط آفساید دو بار در دقایق 53 و 60 موفق به گلزنی شدند. سرمربی تیم تغییرات را در ترکیب به وجود آورد اما قدرت ایران در خط دفاعی اجازه نداد که دروازه این تیم باز شود. درحالی که بازیکنان بحرین به دنبال کم کردن فاصله بودند ایران توانست روی اشتباهات خط دفاعی گل سوم را هم به ثمر رساند و با سه گل پیروز این بازی شود.

CNN عربی
"شانس ایرانی برای صعود بیشتر شد"
این روزنامه اماراتی نوشت: ایران در بازی حساس گروه C به مصاف بحرین رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. ایران که مهمان بحرین بود در دقیقه 54 توسط مهاجم زنیت به گل نخست رسید. آزمون دردقیقه 61گل دوم ایران را هم به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و این بار نوبت به مهدی طارمی مهاجم پورتو رسید تا در دقایق پایانی گل سوم را برای ایران به ثمر رساند تا این تیم یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد و شانس خود را برای صعود بالا برد.

الاهرام
" ایران رقابت را در گروه C بالا برد"
این روزنامه مصری در واکنش به پیروزی ایران نوشت: تیم ملی فوتبال ایران که در بحرین به مصاف این تیم رفت توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا رقابت در این گروه برای صعود شدید شود.ایران با این پیروزی ارزشمند با 12 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بحرین به رده دوم صعود کرد.

العالم
" پیروزی قاطع ایران برابر بحرین"
این روزنامه عربی هم نوشت: تیم ملی فوتبال ایران پیروزی بزرگ را برابر بحرین به دست آورد و با سه گل این تیم را در هم کوبید. ایران با این پیروزی شانس خود را برای صعود به دور بعد بالا برد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها