کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا می دانید استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای چه مزیتی های داشته است؟

18 خرداد 1400 ساعت 10:54

گروه کسب و کار: استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مزیت های بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان به همراه داشته است.


امروزه درب اتوماتیک شیشه ای  را برای مصارف مختلف استفاده می‌کنند. در واقع درب ساختمان به عنوان جزئی محسوب می‌شود که وظیفه تامین امنیت را بر عهده داشته است البته در خصوص درب از گذشته تاکنون تحولات زیادی رخ داده است و امروزه با جدید ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای روبه رو هستیم. درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر اینکه موجب ایجاد امنیت می شود بلکه مزیت هایی همچون جلوگیری از اتلاف انرژی، جلوگیری از ورود گرد و غبار، رعایت بهداشت، افزایش امنیت، سهولت در تردد افراد، کاهش میزان آلودگی صوتی و غیره را به همراه خواهد داشت.

چرا امروزه لزوم استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری احساس می شود؟
امروز بیش از هر زمان دیگری استفاده نمودن از پارتیشن شیشه ای اداری احساس می‌شود چرا که فضای ساختمان ها و اداره ها در حال کوچک شدن می باشند و البته دیوارکشی ها موجب می‌شود تا فضاها نسبت به قبل از کوچک تر شوند و این جهت استفاده از پارتیشن شیشه ای یا اداری می‌تواند موجب شود تا شما فضای مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن بخش بندی کنید و آن را تفکیک نمایید. شیشه به گونه‌ای تاثیر می‌گذارد که حتی شما در فضای کوچک نیز احساس خفگی نخواهید داشت و به راحتی نور از آن رد می‌شود و حتی اگر نیاز باشد از شیشه سکوریت بی رنگ در پارتیشن بندی شیشه ای یا اداری استفاده می شود تا شما بتوانید ضمن اینکه تمامی جداسازی ها را انجام می دهید بلکه بخشهای مختلف را در نظر بگیرید. قطعاً استفاده از شیشه می تواند هزینه دیوار کشی ساختمان را کاهش بدهد و از درهم ریختگی محیط تا حد بسیار زیادی می کاهد و علاوه بر آن به زیباتر شدن و بزرگتر شدن کمک می کند.



زیبایی حمام با استفاده از شیشه حمام
می توان گفت یکی از متریال های زیبایی که امروزه در فضاهای مختلف منزل و در سرویس های بهداشتی و حمام از آن استفاده می گردد شیشه حمام می باشد. برای جداسازی بخش های مختلف و تفکیک آن ها از یکدیگر از شیشه حمام سکوریت استفاده می کنند که کاربرد بسیار زیادی نیز داشته اند و به دلیل ایمنی بالای آن ها خطر جانی استفاده از این نمونه شیشه افراد را تهدید نخواهد کرد. در فضاهای مثل حمام به دلیل اینکه با تغییرات دمای زیاد روبرو هستیم باید شیشه حمام استفاده گردد که مقاوم بالایی داشته باشد و علاوه بر آن نشکن نیز بوده باشد که می توان به شیشه حمام سکوریت اشاره نمود.  
 
کاربرد شیشه بالکن
شیشه بالکن در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد در واقع شیشه ای که قرار است برای بالکن استفاده شود حتماً باید دارای استانداردهای لازم و از نمونه درجه یک باشد که البته می‌توان مناسب با هر پروژه از شیشه هایی با ضخامت متفاوت استفاده نمود. شیشه بالکن مزیت های متعددی را برای استفاده کنندگان دارد و حتی گاهی دیده شده که افراد برای حفاظت از یک فضای خالی و تراس به سراغ شیشه بالکن می‌روند و از نمونه شیشه هایی با ضخامت های بالا استفاده می کنند. استفاده از شیشه بالکن در مواردی همچون استخرها، پنت‌هاوس ها، گلخانه، آلاچیق، فروشگاه، حیاط خلوت، تراس و بالکن ساختمان ها، هتل ها و غیره استفاده می گردد.



کاربردهای اصلی شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل برای هر گونه فضایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در واقع برای راهروهای برج ها، پوشش دیواره های سرویس بهداشتی، دیوار بین کابینت ها در آشپزخانه، پارتیشن اداری، شیشه رومیزی اداری، سقف های کناف، کف اداره ها به عنوان دیوارپوش استفاده می گردد. همچنین از شیشه لاکوبل به عنوان دیوارپوش، تابلو، ستون های پارکینگ در فضاهای خارجی نیز مورد استفاده واقع می‌شود. شیشه های رنگی لاکوبل دارای قابلیت برش کاری نیز هستند و در اصل با میز برش شیشه یا حتی به واسطه الماس بر شیشه این امکان وجود دارد که ما شیشه لاکوبل را در اندازه دلخواه برش بدهیم. شیشه‌های لاکوبل  همچنین قابلیت سوراخکاری نیز داشته اند.
 
رنگ شیشه سکوریت
وقتی صحبت از سکوریت شدن شیشه می کنیم یعنی در زمان تولید شیشه فرآیند حرارتی صورت می‌گیرد و این فرآیند کمک می کند تا شیشه ها مقاومت بیشتری پیدا کنند و با عنوان شیشه نشکن شناخته می شوند. شیشه سکوریت از نظر فیزیکی بسیار قوی هستند و نسبت به شیشه های خام و معمولی مقاومت حرارتی بالایی دارند. این فرایند می‌تواند بر روی شیشه های رنگی، لعاب خورده یا چاپ شده هم انجام گردد. شیشه سکوریت رنگی می تواند به رنگ بندی های مختلفی تقسیم بندی شود که می توان به مواردی چون رفلکس طلایی، ساده، برنز، مسی، دودی، آبی، سبز، کریستال اشاره نماییم.

کاربرد کرکره برقی در اماکن مختلف
کرکره برقی در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه بر تعداد استفاده کنندگان از آن اضافه می‌شود. از کرکره برقی در اماکنی مثل مغازه ها، فروشگاهها، ویلاهای شخصی، پارکینگ ها، مجتمع های مسکونی و... استفاده می گردد. البته اخیراً دیده شده با توجه به قابلیت های زیادی که کرکره برقی دارد برای درب کامیون هایی که مواد غذایی پخش می‌کنند و زندان‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفته شده است. برای اینکه شما بتوانید امنیت را در محیط ایجاد کنید باید المان های مختلف را به کار بگیرید که یکی از آنها استفاده از کرکره برقی می باشد.
 


کد مطلب: 276719

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276719/آیا-می-دانید-استفاده-درب-اتوماتیک-شیشه-مزیتی-های-داشته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir