کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاشازاده: تیم بحرین را زیادی بزرگ کرده بودند

ایلنا , 18 خرداد 1400 ساعت 11:09


گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل بحرین صحبت‌های ذیل را انجام داد.مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل بحرین در انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم در نیمه اول کار خاصی انجام ندادیم اما در نیمه دوم با آمدن سامان قدوس شرایط عوض شد.
 

وی ادامه داد: ورود قدوس باعث شد او با فضاسازی‌های خوب و همچنین شوت‌زنی نظم بحرین را به هم بریزد و ما از همین راه توانستیم به گلزنی برسیم.پاشازاده در خصوص عملکرد تیم ایران در این بازی ادامه داد: به نظرم عملکرد تیم ملی بسیار خوب بود بازیکنان بسیار باهوش و بابرنامه عمل کردند و همین باعث شد سه امتیاز باارزش را کسب کنند. ما اگر بتوانیم عراق را هم شکست دهیم می‌توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در خصوص تیم بحرین خاطرنشان کرد: به نظرم تیم بحرین را زیادی بزرگ کردند در حالت عادی آنها تیمی نبودند که ما نتوانیم موفق به شکست دادن آنها شویم. نسل تیم ملی عوض شده و بازیکنان جدیدی به اردو دعوت شدند.
پاشازاده درباره دعوت دو بازیکن جدید به تیم ملی خاطرنشان کرد: باید اجازه دهیم اعضای کادر فنی کارشان را انجام دهند و به تصمیم آنها احترام بگذاریم به نظرم نباید بابت هر چیزی اظهارنظر کنیم.


کد مطلب: 276727

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276727/پاشازاده-تیم-بحرین-زیادی-بزرگ-کرده-بودند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir