به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۲۷۶۸۲۱

توکلی: فساد شبکه‌ای و قدرتمند شده است

توکلی: فساد شبکه‌ای و قدرتمند شده است
گروه سیاسی: یك عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در کشورمان فساد شبکه ای و قدرتمند شده است . به عبارت دیگر وقتی در دستگاه‌های مسئول مبارزه با فساد، فساد رخنه کند اینجا دیگر سیستم نمی‌تواند کارکرد واقعی خود را داشته باشد.
احمد توکلی گفت : کسی که سکاندار قوه مجریه می شود باید راههای مبارزه با فساد را خوب بداند و متناسب با قدرت و سطح فساد با آنها برخورد کند.وی تاکید کرد: برخی می‌گویند فقط با ساختارها که فسادزا باید مبارزه کنیم اما من میگویم هم با فساد باید مبارزه کرد هم با مفسد . وقتی فساد شبکه‌ای شد نمی گذارند مبارزه کنی لذا باید اینها را بزنیم.البته گاهی هم ممکن است قانون فسادزا باشد. به طور طبیعی وقتی شبکه ای شدند قدرتشان زیاد می شود و از یکدیگر حمایت می کنند لذا باید هر سه قوه و همه دستگاه ها به میدان بیایند.
وی با اشاره به برخی از اقداماتی که در حال حاضر در برخی دستگاه ها در حال انجام است گفت: وزارت نفت کار وحشتناکی کرده است و اموال زیادی از شرکت نفت را به یک فرد که نماینده وزارت نفت است در یک موسسه غیر تجاری واگذار کرده است انشالله به زودی مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت در این باره مصاحبه خواهد کرد.
وی در پایان گفت: دولت بعدی باید از زدن مسئولان بلندپایه فاسد شروع کند  و اگر در برخی ستادهای انتخاباتی نامزدها، آدم‌های فاسد هستند این ها بعداً طلبکار می شوند آقایان نامزدها از الان باید ستادهایشان را از این افراد پاکسازی کنند تا دولت بعدی بدهکار اینها نباشد.


 
برچسب ها: احمد توکلی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها