به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۲۷۶۸۶۹

حل بحران سوخت لبنان از طریق ایران

حل بحران سوخت لبنان از طریق ایران
گروه بین الملل: دبیرکل حزب‌الله لبنان،  به مناسبت سی‌امین سالروز تأسیس شبکه «المنار» سخنرانی کرد.
سید حسن نصرالله در ابتدای اظهاراتش با اشاره به کسالت اخیر خود، از همه کسانی که نگران او بودند، تشکر کرد و در این خصوص گفت: «من به این محبت مردم افتخار می‌کنم و به آنان اطمینان خاطر می‌دهم که در کنار آن‌ها هستم و ما این راه را با هم ادامه خواهیم داد ان‌شاء‌الله.همچنان امید دارم که ما با یکدیگر در مسجد الاقصای مبارک نماز خواهیم خواند».
وی در اظهاراتش گفت: حزب‌الله ارائه ۲۰ هزار داوطلب برای حمایت از کشور در مبارزه با احتکار را پیشنهاد می‌کند. حل‌ بحران بنزین در لبنان طی چند روز امکان‌پذیر است از راه نفت ایران؛ اما این گام نیازمند یک تصمیم سیاسی جسورانه است.
دبیرکل حزب‌الله افزود: تمام این خفت‌هایی که مردم لبنان در پمپ‌ بنزین‌ها گرفتار آن هستند، هنگام اتخاذ تصمیم روی‌گرداندن از آمریکا و وارد کردن نفت از ایران با لیره لبنان به سرعت‌ پایان می‌پذیرد. پیشنهاد ایران برای ارسال سوخت به لبنان بر پایه پول لبنان همچنان پابرجاست. هنگامی که از مسئولیت‌پذیری دولت ناامید شدیم، حزب‌الله با دولت ایران مذاکره خواهد کرد و کشتی بنزین و گازوئیل خواهد خرید و آن‌ را به بندر بیروت خواهد آورد، بگذارید دولت ممانعت کند.

 
برچسب ها: لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها