به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۷۶۹۱۰

ایران توانایی شکست دادن آمریکا را دارد

ایران توانایی شکست دادن آمریکا را دارد
گروه ورزشی: پیشکسوت والیبال پیش از بازی‌های هفته سوم تیم ملی ایران برابر آمریکا که از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: توانایی شکست آمریکا را داریم.مسعود صالحیه درباره بازی‌های تیم ملی والیبال در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: به غیر از بازی مقابل روسیه و ژاپن که نتیجه را واگذار کردیم، در سایر دیدارها نمایش خوبی داشتیم. نمی‌توان گفت تمام دیدارهای باقیمانده را می‌توانیم پیروز شویم اما امیدوارم عملکرد و نمایش خوبی از تیم ملی شاهد باشیم.
 
پیشکسوت والیبال ایران درباره بازی مقابل آمریکا گفت: اگر مصدومیت غفور رفع شده باشد می‌تواند به تیم ملی در کنار سایر بازیکنان کمک بسیاری کند. احتمالاً الکنو در این مسابقه ریسک نخواهد کرد و بازیکنان بالا و پایین نمی‌شوند.وی تأکید کرد: جوانان به خوبی راه افتاده‌اند اما تجربه بازیکنان قدیمی مانند غفور را نیاز داریم و به احتمال زیاد تیم ملی مقابل آمریکا پیروز خواهد شد.صالحیه درباره عملکرد بازیکنان جوان گفت: نظر مثبتی نسبت به بازیکنان جوان دارم. بازی‌های خوبی انجام دادند و تا جایی که توانستند و از دستشان برآمد تلاش کردند. فقط در پست پشت خط زن اگر غفور نیز حضور داشته باشد توانایی شکست آمریکا را داریم. همه بازیکنان خوب هستند اما غفور یک مهره کلیدی به حساب می‌آید.
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها